Χαχαχαχα.....21.700 η βασική έκδοση;;;;;για ένα μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία soupermini;;;;αμάξι πόλης δηλαδή;;;χαχαχαχα....δε μας παρατάς ρε Σαρακάκη..
Το Jazz ήταν πάντα ακριβούτσικο αλλά όχι τόσο - πλέον κοστίζει σχεδόν όσο το Civic δεν έχει λογική... ήταν και μάλλον συνεχίζει να είναι το πιο μεγάλο 'μικρό' αλλά χώρους και αξιοπιστία έχει και το ι20, γιατί να δώσεις τόσα (πολλά) χρήματα παραπάνω...? και επίσης τα κατάφεραν (!) να δείχνει αισθητικά πιο αδιάφορο από πριν... δεν νομίζω ότι πλέον έχει νόημα, δεν έχει να προσφέρει κάτι …
Και μετα σου λενε τα Honda είναι αθάνατα. Με τα ίδια χρήματα πληρώνεις όλες τις βλάβες που θα σου βγάλει ένα πολύ φτηνότερο Γερμανικό ή Γαλλικό επί 15 χρόνια και μένουν και λεφτά στην τσέπη.
ΤΟ jazz ΗΤΑΝ κ ειναι παντοτε ακριβο. Δεν ανηκει στην κατηγορια σουπερ μινι. Με πορτ μπαγκαζ 380 λιτρα. Ειναι ενα mini mpv. Εχω το μοντελο του 13 στην πλουσια εκδοση elegance. Το πηρα τοτε 18.000 ευρω. Το YARIS τοτε πληρες εβγαινε 2,5 χιλιαρικα λιγοτερο. Το αμαξι ειναι σουπερ. Αλλαξα μπουζι στα 110.000 χλμ. Λαστιχα, λαδια, μπαταρια,τακακια. Ουτε λαμπα δεν εχει καψει. Φανταζομαι,φυσικα κ το yaris, καπως ετσι θα ειναι. Αλλα ειναι και θεμα γουστου κ βαλαντιου. Στο συγκεκριμενο ομως, το αυτοκινητο ειναι ετη φωτος μπροστα σε επιπεδο κινητηρα. 253 ροπη!! Κ οχι δεν ειναι ακριβο. Με διπλο ηλεκτρικο κινητηρα, δειτε κ το clio hybrid τιμη κ τα λεμε.
21700 έχει γυμνό. Χωρίς ζάντες αλουμινίου και χωρίς multimedia της προκοπής πχ. Η έκδοση με κανονικό κατά τη γνώμη μου εξοπλισμό έχει 24700 (κανονικό, όχι πλούσιο). Εάν αυτό το Jazz καίει 5 λίτρα στα 100 ένα συμβατικό καίει 7 και κοστίζει το πολύ 17000 με κανονικό εξοπλισμό. Υπολογισε ποσες χιλιαδες χιλιομετρα χρειαζεσαι για να βγαλεις απο το κοστος των 2 λιτρων ανα 100 χιλιομετρα 8000 ευρω. 280.000 χιλιόμετρα. Και χωρίς να υπολογίσω ότι η μπαταρία του υβριδικού θα χρειαστεί αλλαγή με κόστος σίγουρα πάνω από 1000 ευρώ.
Nik, γραφω για το δικο μου του 13 που εχει 380 λιτρα χωρο αποσκευων. Βρες μου ενα γερμανικο ή γαλλικο που ειναι υβριδικο με Δυο ηλεκτροκινητηρες κ κοστιζει κατω απο 21700. Ενα!
Καλά κρασια
Χαχαχαχα.....21.700 η βασική έκδοση;;;;;για ένα μοντέλο που ανήκει στην κατηγορία soupermini;;;;αμάξι πόλης δηλαδή;;;χαχαχαχα....δε μας παρατάς ρε Σαρακάκη..
....Για αυτο η Honda στην Ελλαδα παει για κλεισιμο
29000€ Crossover Jazz μη σπρώχνεστε ρε παιδιά όλοι θα πάρετε
Απατο σε τετοιες τιμες. Στην Ευρωπη η βασικη εκδοση εχει την ιδια τιμη αλλα απο εκει και περα ολες οι αλλες εκδοσεις ειναι απο 2-5Κ πανω.
Όταν τα μπουζούκια (jazz) βγαίνουν βόλτα
Το Jazz ήταν πάντα ακριβούτσικο αλλά όχι τόσο - πλέον κοστίζει σχεδόν όσο το Civic δεν έχει λογική... ήταν και μάλλον συνεχίζει να είναι το πιο μεγάλο 'μικρό' αλλά χώρους και αξιοπιστία έχει και το ι20, γιατί να δώσεις τόσα (πολλά) χρήματα παραπάνω...? και επίσης τα κατάφεραν (!) να δείχνει αισθητικά πιο αδιάφορο από πριν... δεν νομίζω ότι πλέον έχει νόημα, δεν έχει να προσφέρει κάτι …
Και μετα σου λενε τα Honda είναι αθάνατα. Με τα ίδια χρήματα πληρώνεις όλες τις βλάβες που θα σου βγάλει ένα πολύ φτηνότερο Γερμανικό ή Γαλλικό επί 15 χρόνια και μένουν και λεφτά στην τσέπη.
ΤΟ jazz ΗΤΑΝ κ ειναι παντοτε ακριβο. Δεν ανηκει στην κατηγορια σουπερ μινι. Με πορτ μπαγκαζ 380 λιτρα. Ειναι ενα mini mpv. Εχω το μοντελο του 13 στην πλουσια εκδοση elegance. Το πηρα τοτε 18.000 ευρω. Το YARIS τοτε πληρες εβγαινε 2,5 χιλιαρικα λιγοτερο. Το αμαξι ειναι σουπερ. Αλλαξα μπουζι στα 110.000 χλμ. Λαστιχα, λαδια, μπαταρια,τακακια. Ουτε λαμπα δεν εχει καψει. Φανταζομαι,φυσικα κ το yaris, καπως ετσι θα ειναι. Αλλα ειναι και θεμα γουστου κ βαλαντιου. Στο συγκεκριμενο ομως, το αυτοκινητο ειναι ετη φωτος μπροστα σε επιπεδο κινητηρα. 253 ροπη!! Κ οχι δεν ειναι ακριβο. Με διπλο ηλεκτρικο κινητηρα, δειτε κ το clio hybrid τιμη κ τα λεμε.
21700 έχει γυμνό. Χωρίς ζάντες αλουμινίου και χωρίς multimedia της προκοπής πχ. Η έκδοση με κανονικό κατά τη γνώμη μου εξοπλισμό έχει 24700 (κανονικό, όχι πλούσιο). Εάν αυτό το Jazz καίει 5 λίτρα στα 100 ένα συμβατικό καίει 7 και κοστίζει το πολύ 17000 με κανονικό εξοπλισμό. Υπολογισε ποσες χιλιαδες χιλιομετρα χρειαζεσαι για να βγαλεις απο το κοστος των 2 λιτρων ανα 100 χιλιομετρα 8000 ευρω. 280.000 χιλιόμετρα. Και χωρίς να υπολογίσω ότι η μπαταρία του υβριδικού θα χρειαστεί αλλαγή με κόστος σίγουρα πάνω από 1000 ευρώ.
Nik, γραφω για το δικο μου του 13 που εχει 380 λιτρα χωρο αποσκευων. Βρες μου ενα γερμανικο ή γαλλικο που ειναι υβριδικο με Δυο ηλεκτροκινητηρες κ κοστιζει κατω απο 21700. Ενα!
μη γράφετε ότι σας κατέβει στο κεφάλι (οι σχολιαστές). Το συγκεκριμένο έχει 304 λίτρα χώρο αποσκευών.
... χαιρετίσματα στον Σαρακάκη και το σόϊ του το ΑΡΙΣΤΕΡΟ!!!