Για το εάν είναι πολλά ή λίγα τα άλογα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ένα θέμα υποκειμενικό. Εάν θυμάστε πριν λίγα χρόνια τα 100 - 130 άλογα ενός μικρομεσαίου hatchback το κατέτασσαν στις μικρές βολίδες και μιλάμε για άλογα που τότε ατμοσφαιρικά 1.6 ή 1.8 αυτοκίνητα (ακόμη και sedan) δεν τα έφταναν και όχι μόνο αυτό αλλά θυμάμαι (διανύω την 5η δεκαετία) ότι πολύ λίγοι συγκριτικά είχαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης (ιδίως πριν τη δεκαετία 90'). Σήμερα λόγω της τεχνολογίας (και του marketing) το βάρος αλλά και τα άλογα στα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί (σε σχέση με το παρελθόν συγκριτικά) και οι επιλογές είναι σαφώς περισσότερες τόσο σε θέμα ιπποδύναμης αλλά και σε θέμα επιλογών τύπου οχήματος (δείτε ένα περιοδικό εκείνης της εποχής και ο κατάλογος με τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε ο μισός σε σχέση με τώρα)....παρόλα ταύτα οι ανάγκες μετακίνησης αλλά και οι οικονομικές δυνατότητες δεν έχουν αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που θα μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε αυτοκίνητα με πολλά άλογα (με θερμικά μοτέρ κυρίως, τα ηλεκτρικά δεν τα συμπεριλαμβάνω για διάφορους λόγους) έστω και εάν εμείς αυτό ονειρευόμαστε.....Επί της ουσίας το συγκεκριμένο μοντέλο με αυτά τα άλογα είναι μια χαρά για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν, μπορούν να το αποκτήσουν-συντηρήσουν και καλύπτει τις ανάγκες τους....για όλους τους άλλους υπάρχουν πληθώρα άλλων επιλογών
Για το εάν είναι πολλά ή λίγα τα άλογα του συγκεκριμένου μοντέλου είναι ένα θέμα υποκειμενικό. Εάν θυμάστε πριν λίγα χρόνια τα 100 - 130 άλογα ενός μικρομεσαίου hatchback το κατέτασσαν στις μικρές βολίδες και μιλάμε για άλογα που τότε ατμοσφαιρικά 1.6 ή 1.8 αυτοκίνητα (ακόμη και sedan) δεν τα έφταναν και όχι μόνο αυτό αλλά θυμάμαι (διανύω την 5η δεκαετία) ότι πολύ λίγοι συγκριτικά είχαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού και μεγάλης ιπποδύναμης (ιδίως πριν τη δεκαετία 90'). Σήμερα λόγω της τεχνολογίας (και του marketing) το βάρος αλλά και τα άλογα στα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν αυξηθεί (σε σχέση με το παρελθόν συγκριτικά) και οι επιλογές είναι σαφώς περισσότερες τόσο σε θέμα ιπποδύναμης αλλά και σε θέμα επιλογών τύπου οχήματος (δείτε ένα περιοδικό εκείνης της εποχής και ο κατάλογος με τα αυτοκίνητα δεν είναι ούτε ο μισός σε σχέση με τώρα)....παρόλα ταύτα οι ανάγκες μετακίνησης αλλά και οι οικονομικές δυνατότητες δεν έχουν αλλάξει σε τέτοιο βαθμό που θα μας επιτρέπει να κυκλοφορούμε αυτοκίνητα με πολλά άλογα (με θερμικά μοτέρ κυρίως, τα ηλεκτρικά δεν τα συμπεριλαμβάνω για διάφορους λόγους) έστω και εάν εμείς αυτό ονειρευόμαστε.....Επί της ουσίας το συγκεκριμένο μοντέλο με αυτά τα άλογα είναι μια χαρά για αυτούς που ξέρουν τι θέλουν, μπορούν να το αποκτήσουν-συντηρήσουν και καλύπτει τις ανάγκες τους....για όλους τους άλλους υπάρχουν πληθώρα άλλων επιλογών