Αδιαμφισβήτητα το panda. Αγχολυτικό και με άριστη ορατότητα εσωτερικό. Λεβιές σε άριστη θέση (δεν είναι τυχαίο ότι αντιγράφηκε από το i10). Ελαστικότητα στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δοκιμασμένα μηχανικά μέρη. Από τα ελάχιστα φορτωμένο με τα αναγκαία ηλεκτρονικά. Μεγαλύτερη αυτονομία με λιγότερο κόστος καυσίμων. Από τα μοντέλα που διατηρούν την αξία τους ως μεταχειρισμένα. Το suzuki πέρα από το όνομα και τους μεγαλύτερους χώρους δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση του πίσω μέρους. Με νέα συστήματα (υβριδικό) που έχουν ακόμη χρόνο για να δείξουν τι απόσβεση θα προσφέρουν. Εκτός δρόμου μια χαρά πάει και το fiat, ειδικά με το ύψος της συγκεκριμένης έκδοσης. Με χειμερινά μάλιστα ελαστικά, βάζει γυαλιά ακόμη και σε τέρατα μοδάτα "σιουβ".
Αδιαμφισβήτητα το panda. Αγχολυτικό και με άριστη ορατότητα εσωτερικό. Λεβιές σε άριστη θέση (δεν είναι τυχαίο ότι αντιγράφηκε από το i10). Ελαστικότητα στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δοκιμασμένα μηχανικά μέρη. Από τα ελάχιστα φορτωμένο με τα αναγκαία ηλεκτρονικά. Μεγαλύτερη αυτονομία με λιγότερο κόστος καυσίμων. Από τα μοντέλα που διατηρούν την αξία τους ως μεταχειρισμένα. Το suzuki πέρα από το όνομα και τους μεγαλύτερους χώρους δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση του πίσω μέρους. Με νέα συστήματα (υβριδικό) που έχουν ακόμη χρόνο για να δείξουν τι απόσβεση θα προσφέρουν. Εκτός δρόμου μια χαρά πάει και το fiat, ειδικά με το ύψος της συγκεκριμένης έκδοσης. Με χειμερινά μάλιστα ελαστικά, βάζει γυαλιά ακόμη και σε τέρατα μοδάτα "σιουβ".
"εξισου οικονομικο χαρακτήρα " το Ingins?? Συγκρινετε δηλαδή σε ευρω 4.1κιλα cng με 5.3 λιτρα βενζινη? Διπλασιο κοστος το ignis...