Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο.
Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis.
Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.
Με το ενδεχόμενο να κάνω λάθος, πιστεύω ότι τα προϊόντα της Jeep χρήζουν άμεσα επανασχεδίασης από λευκό χαρτί. Ας κρατήσει το σχήμα της γρίλιας, και τίποτα μα τίποτα άλλο. Χρειάζεται τολμηρή, ελκυστική σχεδίαση μέσα/έξω, και πρώτιστος, καλοφτιαγμένο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο ανταγωνισμός θα συνεχίσει να την αποδεκατίζει, και ας κάνει όσους συγχωνεύσεις θέλει η Stellantis. Δυστυχώς, εδώ κ χρόνια προσφέρει μέτρια (και κάτω) μοντέλα, ένα μείγμα της παραπαίουσας Φιατ και της κακής ποιοτικά Jeep.
Όσο κι αν απόλαυσα το άρθρο, δεν κατάφερα να κατανοήσω σε ποιον οδηγό απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο. 4κίνητο, 41.000,00€+, μικροί χώροι, αυτονομία δεν βρήκα πουθενά (αναφέρεται μόνο η ηλεκτρική, αν κάνω λάθος βοηθήστε με). Συμπέρασμα: Θα μοιραστεί για δοκιμή από τον ειδικό τύπο και θα κοσμήσει για κάποιο χρόνο τις βιτρίνες.