20 χρόνια πριν έπρεπε να δώσεις κάποια αρκετά χρήματα για να πάρεις κάποιο «Τζιπ» (με την έννοια του 4κινητου suv, κτλ.) ακόμα κ αν υπήρχε ένα καλό μεσαίο σεντάν/μπερλίνα στο γκαράζ. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει! Ο καθενας, κ φυσικά κ η κουτσή Μαρία, έχει κάποιο μικρομεσαίο 2κίνητο ασχημό-κροσοβεράκι, ή μεσαίο 4κινητο «ες γιου βι», ή κ μεγάλη ατσούμπαλη κ ενεργοβόρα ...ντουλάπα!
Καινούργιες μπερλίνες/σεντάν (αλλά κ μεσαία/μεγάλα station, estate) σπανίζουν πια στο δρόμο, αλλά κ από τη φαρέτρα των περισσότερων - αλλά ευτυχώς όχι όλων- κατασκευαστών, συμπεριλαμβανομένων κ των premium.
Που σημαίνει ότι 20 χρόνια μετά, μάλλον αντιστράφηκαν οι όροι, βλέπουμε μεσαίο ή μεγάλο σεντάν στο δρόμο, κ θα λέμε «ποιος το έχει αυτό ?».
Η δε κυρία εκ Στουτγκάρδης του άρθρου, απλά πανέμορφη, κορυφαία, μοναδική.
20 χρόνια πριν έπρεπε να δώσεις κάποια αρκετά χρήματα για να πάρεις κάποιο «Τζιπ» (με την έννοια του 4κινητου suv, κτλ.) ακόμα κ αν υπήρχε ένα καλό μεσαίο σεντάν/μπερλίνα στο γκαράζ. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει! Ο καθενας, κ φυσικά κ η κουτσή Μαρία, έχει κάποιο μικρομεσαίο 2κίνητο ασχημό-κροσοβεράκι, ή μεσαίο 4κινητο «ες γιου βι», ή κ μεγάλη ατσούμπαλη κ ενεργοβόρα ...ντουλάπα! Καινούργιες μπερλίνες/σεντάν (αλλά κ μεσαία/μεγάλα station, estate) σπανίζουν πια στο δρόμο, αλλά κ από τη φαρέτρα των περισσότερων - αλλά ευτυχώς όχι όλων- κατασκευαστών, συμπεριλαμβανομένων κ των premium. Που σημαίνει ότι 20 χρόνια μετά, μάλλον αντιστράφηκαν οι όροι, βλέπουμε μεσαίο ή μεγάλο σεντάν στο δρόμο, κ θα λέμε «ποιος το έχει αυτό ?». Η δε κυρία εκ Στουτγκάρδης του άρθρου, απλά πανέμορφη, κορυφαία, μοναδική.