New Vs Old: Το νέο Nissan Qashqai απέναντι στο προηγούμενο
manos
το nissan δεν θα έχει τις πωλήσεις του προκατόχου του, ούτε καν θα υπάρχει ενδιαφέρων από υποψήφιους αγοραστές. οι λόγοι αυτονόητοι .. θα είναι ακριβότερο του προκατόχου του, δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου για καύσιμο και τρίτον στα χρήματα που χρειάζεται για να το επιλέξεις οι επιλογές είναι πολλές και με πιο premium και αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα. πάντα για την αγορά στην Ελλάδα μιλάω!!
Διαστάσεις, εξοπλισμός, ποιότητα, κινητήρες, όλα ωραία, περιμένω τα σπουδαιότερα που είναι η συμπεριφορά στον δρόμο (και εκτός ) , η κατανάλωση, και η τιμη που πιστεύω θα είναι ανταγωνιστική. Συνολικά , κερδίζει τις πρώτες εντυπωσεις σε σχέση με το προηγουμενο.
Νομίζω το μεταχεισριμένο qashqai diesel θα πάρει τα πάνω του σε τιμές. Θα θες 25 χιλιάρικα για ένα αμάξι ναι μεν ωραίο αλλά θα καίει 7,5 λίτρα ... όταν το ντηζελ θέλει 5 λίτρα.
Οπότε όοι έχετε πετρέλαιο και θέλετε θα μοσχοπουλήσετετε....
το nissan δεν θα έχει τις πωλήσεις του προκατόχου του, ούτε καν θα υπάρχει ενδιαφέρων από υποψήφιους αγοραστές. οι λόγοι αυτονόητοι .. θα είναι ακριβότερο του προκατόχου του, δεν θα υπάρχει επιλογή πετρελαίου για καύσιμο και τρίτον στα χρήματα που χρειάζεται για να το επιλέξεις οι επιλογές είναι πολλές και με πιο premium και αξιόπιστες μάρκες και μοντέλα. πάντα για την αγορά στην Ελλάδα μιλάω!!
Διαστάσεις, εξοπλισμός, ποιότητα, κινητήρες, όλα ωραία, περιμένω τα σπουδαιότερα που είναι η συμπεριφορά στον δρόμο (και εκτός ) , η κατανάλωση, και η τιμη που πιστεύω θα είναι ανταγωνιστική. Συνολικά , κερδίζει τις πρώτες εντυπωσεις σε σχέση με το προηγουμενο.
Νομίζω το μεταχεισριμένο qashqai diesel θα πάρει τα πάνω του σε τιμές. Θα θες 25 χιλιάρικα για ένα αμάξι ναι μεν ωραίο αλλά θα καίει 7,5 λίτρα ... όταν το ντηζελ θέλει 5 λίτρα. Οπότε όοι έχετε πετρέλαιο και θέλετε θα μοσχοπουλήσετετε....