Έχω την εξής απορία: σε περίπτωση "χοντρής" σύγκρουσης μ'ένα ηλεκτρικό εκτός απο της λαμαρίνες,φαντάζομαι θα επιβαρυνθείς κ με το κόστος αλλαγής της συστοιχείας των μπαταριών ή και ηλεκτροκινητήρα αφου φαντάζει αδύνατων στις περισσότερες περιπτώσεις να μην υποστούν ζημιά.
Και άντε ας υποθέσουμε έχεις να πληρώσεις κ την αντικατάσταση μπαταρίων ή ενδεχομένως και ηλεκτρικού κινητήρα,θα ξέρει ο κάθε συνοικιακώς φαναρτζής να κάνει την αντικατάσταση χωρίς τις οδηγίες του κατασκευαστή κ χωρίς την ανάλογη εκπαίδευση;
Οπότε προφανώς θα απευθυνθείς στον αντιπρόσωπο κ θα πρέπει το χέρι να μπεί πολύ βαθειά στη τσέπη σε σημείο να είναι ασύμφορο να επισκευαστεί.
Ίσως υπερβάλλω αλλά δεν έχω διαβάσει να προβάλλουν αυτό το σενάριο σε κανένα αρνητικό κομμάτι των ηλεκτρικων
Όταν θα παρουσιαστεί ηλεκτρικό που θα κοστίζει όσο το συμβατικό, θα φορτίζει σε 5 λεπτά για να ταξιδέψεις 700-800 χιλιόμετρα, ντάλα καλοκαίρι, με το κλιματιστικό στο φουλ και με 160 στο κοντέρ, τότε κανείς δεν θα έχει αντίρρηση να το αγοράσει, πιστέψτε με
Ο κόσμος δεν είναι αρνητικός αλλά επιφυλακτικός...πρώτα από όλα δεν ξέρουμε την τιμή του μοντέλου που αναφέρεται, δεύτερον το πρόβλημα της φόρτισης ειδικά σε όσους μένουν στα αστικά κέντρα είναι δυσεπίλυτο πρόβλημα, τρίτον ξέρετε να μας πείτε για την φορολογική τους μεταχείριση στο εγγύς μέλλον (ειδικά για Ελλάδα - τέλη, τεκμήρια κτλ ) και τελευταίο που μπορεί να σκεφτώ αυτή την στιγμή....τι ξέρουμε για την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου; Ειδικά όταν ένα τέτοιο μοντέλο που αναφέρεται θα εξοντώσει πωλησιακά κάθε άλλο μοντέλο τόσο της μαμάς εταιρίας όσο και των άλλων και θα αποτελεί αντικίνητρο για αλλαγή του κάτι που στις εποχές που ζούμε σε οικονομικούς όρους κ μόνο ακούγεται ανέφικτο.....είδωμεν
Δεν γκρινιάζουμε - το ξέρουμε ότι το μέλλον είναι ηλεκτρικό αλλά όχι ακόμα. Είναι πολύ νωρίς !
Έχω την εξής απορία: σε περίπτωση "χοντρής" σύγκρουσης μ'ένα ηλεκτρικό εκτός απο της λαμαρίνες,φαντάζομαι θα επιβαρυνθείς κ με το κόστος αλλαγής της συστοιχείας των μπαταριών ή και ηλεκτροκινητήρα αφου φαντάζει αδύνατων στις περισσότερες περιπτώσεις να μην υποστούν ζημιά. Και άντε ας υποθέσουμε έχεις να πληρώσεις κ την αντικατάσταση μπαταρίων ή ενδεχομένως και ηλεκτρικού κινητήρα,θα ξέρει ο κάθε συνοικιακώς φαναρτζής να κάνει την αντικατάσταση χωρίς τις οδηγίες του κατασκευαστή κ χωρίς την ανάλογη εκπαίδευση; Οπότε προφανώς θα απευθυνθείς στον αντιπρόσωπο κ θα πρέπει το χέρι να μπεί πολύ βαθειά στη τσέπη σε σημείο να είναι ασύμφορο να επισκευαστεί. Ίσως υπερβάλλω αλλά δεν έχω διαβάσει να προβάλλουν αυτό το σενάριο σε κανένα αρνητικό κομμάτι των ηλεκτρικων
Όταν θα παρουσιαστεί ηλεκτρικό που θα κοστίζει όσο το συμβατικό, θα φορτίζει σε 5 λεπτά για να ταξιδέψεις 700-800 χιλιόμετρα, ντάλα καλοκαίρι, με το κλιματιστικό στο φουλ και με 160 στο κοντέρ, τότε κανείς δεν θα έχει αντίρρηση να το αγοράσει, πιστέψτε με
Ο κόσμος δεν είναι αρνητικός αλλά επιφυλακτικός...πρώτα από όλα δεν ξέρουμε την τιμή του μοντέλου που αναφέρεται, δεύτερον το πρόβλημα της φόρτισης ειδικά σε όσους μένουν στα αστικά κέντρα είναι δυσεπίλυτο πρόβλημα, τρίτον ξέρετε να μας πείτε για την φορολογική τους μεταχείριση στο εγγύς μέλλον (ειδικά για Ελλάδα - τέλη, τεκμήρια κτλ ) και τελευταίο που μπορεί να σκεφτώ αυτή την στιγμή....τι ξέρουμε για την αξιοπιστία τους σε βάθος χρόνου; Ειδικά όταν ένα τέτοιο μοντέλο που αναφέρεται θα εξοντώσει πωλησιακά κάθε άλλο μοντέλο τόσο της μαμάς εταιρίας όσο και των άλλων και θα αποτελεί αντικίνητρο για αλλαγή του κάτι που στις εποχές που ζούμε σε οικονομικούς όρους κ μόνο ακούγεται ανέφικτο.....είδωμεν