To Vitara είναι το πλέον τυπικό Suzuki: μετρια πλαστικα και μετρια ποιότητα αλλά απροβλημάτιστα, τεχνολογία 'προηγούμενης γενιάς' αλλά αξιοπρεπής και κυρίως δοκιμασμένη, εξαιρετικό value for money για όποιον θέλει ιδιόκτητο αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια χωρίς σκοτούρες. Εάν θέλετε ωραία υλικά, μεγάλες οθόνες και μοντέρνα συστήματα κοιτάξτε αλλού και βάλτε και το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη. Δυστχυλως η συνεργασία με την TOYOTA συνεχώς διευρύνεται και το Votara είναι από τα τελευταία ίσως μοντέλα που δεν είναι 'αδελφάκι΄ενός ΤΟΥΟΤΑ - και μόνο για αυτό αξίζει να το εξετάσει κάποιος. Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο, ε για τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο με κάτω από 30.000 μόνο το Dacia Duster είναι εναλλακτική (νομίζω). Προσωπικά θα προτιμούσα το Vitara, ίσως το επόμενο Duster να έχει πλεονέκτημα... Από εκεί και πέρα είναι θέμα αισθητικής και ίσως χώρων...
To Vitara είναι το πλέον τυπικό Suzuki: μετρια πλαστικα και μετρια ποιότητα αλλά απροβλημάτιστα, τεχνολογία 'προηγούμενης γενιάς' αλλά αξιοπρεπής και κυρίως δοκιμασμένη, εξαιρετικό value for money για όποιον θέλει ιδιόκτητο αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια χωρίς σκοτούρες. Εάν θέλετε ωραία υλικά, μεγάλες οθόνες και μοντέρνα συστήματα κοιτάξτε αλλού και βάλτε και το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη. Δυστχυλως η συνεργασία με την TOYOTA συνεχώς διευρύνεται και το Votara είναι από τα τελευταία ίσως μοντέλα που δεν είναι 'αδελφάκι΄ενός ΤΟΥΟΤΑ - και μόνο για αυτό αξίζει να το εξετάσει κάποιος. Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο, ε για τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο με κάτω από 30.000 μόνο το Dacia Duster είναι εναλλακτική (νομίζω). Προσωπικά θα προτιμούσα το Vitara, ίσως το επόμενο Duster να έχει πλεονέκτημα... Από εκεί και πέρα είναι θέμα αισθητικής και ίσως χώρων...