Η επιλογή ταμπούρων στον πίσω άξονα στο σύνολο των ηλεκτρικών μοντέλων, πιστεύετε, ως έντυπο ειδικού τύπου, ότι δεν παίζει ρόλο στα νούμερα που "γράψανε";
Το μεγάλο βάρος δεν επηρεάζει μόνο το φρενάρισμα, αλλά και το κράτημα στις στροφές, την επιτάχυνση και την κατανάλωση ενέργειας. Γιαυτό η λύση είναι η μείωση του βάρους, με χρήση ελαφρών κραμάτων, ανθρακονημάτων και άλλων σύγχρονων υλικών στην κατασκευή των αυτοκινήτων. Ακόμη και οι μπαταρίες έχουν περιθώρια ελάφρυνσης, με την χρήση ελαφρότερων υλικών.
Η επιλογή ταμπούρων στον πίσω άξονα στο σύνολο των ηλεκτρικών μοντέλων, πιστεύετε, ως έντυπο ειδικού τύπου, ότι δεν παίζει ρόλο στα νούμερα που "γράψανε";
Το μεγάλο βάρος δεν επηρεάζει μόνο το φρενάρισμα, αλλά και το κράτημα στις στροφές, την επιτάχυνση και την κατανάλωση ενέργειας. Γιαυτό η λύση είναι η μείωση του βάρους, με χρήση ελαφρών κραμάτων, ανθρακονημάτων και άλλων σύγχρονων υλικών στην κατασκευή των αυτοκινήτων. Ακόμη και οι μπαταρίες έχουν περιθώρια ελάφρυνσης, με την χρήση ελαφρότερων υλικών.