Όταν ο κινητήρας είναι τουρμπο, τα κυβικά ακόμη μετράνε;
ge.ef...
Γουσταρω τους ΙΑΠΩΝΕΣ που εχουν μεινει τοσο πισω και επιμενουν στην ατμοσφαιρα,αν και ξερουν οτι χανουν σε πωλησεις.Το turbo ειναι για ειδικες σπορ κατασκευες και οχι για καθημερινη αστικη χρηση οπου το μονο που εχεις ειναι καταναλωση αυξημενη.Παντως οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ τονιζουν ως πλεονεκτημα την αδυναμια τους που ειναι η καταναλωση και εννοω VW και OPEL με τα ρουφοτουρμπο τους.
ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ 200 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΙΠΠΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΠΕΔΙΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ Κ.ΕΚ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 400 ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΕΝΑ 1800 ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ Ή ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑ 1400. ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΠΡΟ ΔΙΕΤΙΑΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ LEON 1,4 TSI KAI TOY LEON 1,8 TFSI. Η ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΕΓΕΙΡΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΘΟΣΟΝ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΟΣ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΛΥΤΑ.
πιστευω οτι μεγαλητερο ρολο στιν αξιοπειστια τον τουρμπο πεζει ρολο ο κατασκευαστης και οχι τα κοιβικα οσο για το αν μετρανε τα κοιβικα στην ροπη και ηποδηναμη σηγουρα μετρανε[ειναι ποτε δηνατον ο1200ης να βγαλει 250 αλογα ενο ενας 2000 τα ξεπερνα και σηγουρα οσο περισοτερο στηβουμε τα κοιβικα για να βγαλουμε αλογα τοσο χειροτερεβουμε την αξιοπιστιατου ητε με τουρμπο η οχι
Φυσικά και παίζουν ρόλο τα κυβικά ακόμα και στους turbo κινητήρες. Άλλο να φορτώσεις την οικογένεια με όλα τα "μπαγκάζια" σε 1400cc με 180 άλογα, και άλλο σε 1800cc με τα ίδια άλογα. Η διαφορά σε συνθήκες ταξιδίου όπου κινείσαι σε υψηλές στροφές είναι χαοτική: η μηχανή δουλεύει αρκετά πιο άνετα και η κατανάλωση ευνοεί τα πολλά κυβικά λόγω μικρότερης πίεσης της μηχανής για να προσπεράσει ή να διατηρήσει μία ταχύτητα της τάξης των 140-150 χ.α.ω. Σε καθημερινές συνθήκες βέβαια, η διαφορά ίσως περνάει και απαρατήρητη με σαφές προβάδισμα στο θέμα κατανάλωσης υπέρ του μικρότερου κυβισμού. Σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία των μικρών turbo κινητήρων ακούγονται πολλά αλλά η αλήθεια είναι ότι προσωπικά δεν έχω γίνει μάρτυρας "σπασμένου" μοτέρ 1400cc. Καθότι η φορολογία από 1400 έως 1800cc είναι η ίδια, εννοείται ότι προτιμώ το 1800cc!!!
Πιστευω το θεμα του κυβισμου υπαρχει και θα υπαρχει και στο μελλον!!
Εγω προσωπικα αν ημουν σε σταδιο επιλογης αυτοκινητου και ειχα καταληξει σε μοντελα με παραπλησιες ιπποδυναμεις,θα επελεγα αυτο που θα ειχε το μεγαλυτερο κυβισμο!
Πχ.leon 1.8tsi 160ps & golf 1.4 tsi 160ps
Δυο αμαξια με τα ιδια αλογα στα χαρτια και παραπλησια τιμη,καταναλωση,τελη κυκλοφοριας και λοιπα εξοδα.
Γιατι να επιλεξω το golf και οχι το leon οταν το μοτερ του leon θα δουλευει πιο "ανετα",θα ειναι πιο ροπατο και αν θελησω στο μελλον να το βελτιωσω θα εχει περισσοτερες δυνατοτητες σε σχεση με ενα 1.4 το οποιο ειναι ηδη αρκετα δυνατο για τα κυβικα του???
Οποτε οταν προκειται για παραπλησια ιπποδυναμη αλλα και τιμη η ζυγαρια γερνει προς τα περισσοτερα κυβικα!!
πιστευω οτι ισως εχοντας περισσοτερα κυβικα μπορει να λειτουργει ο κινητηρας καπως πιο ξεκουραστα σιγουρα παιζουν και αλλα ρολο οπως το σαζμαν 5 η 6 νομιζω οτι ειναι καπως τραβηγμενο ενας κινητηρας 1.4 να βγαζει 170 η 180 ιππους.
ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ, ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ "ΜΕΤΡΑΝΕ". ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΟΤΙ ΣΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΤΗΣ OPEL ΤΟ TURBO ΜΠΗΚΕ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ 20 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΙΠΠΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΝΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.
ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ASTRA ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ, ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ AMS ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ο ΝΕΟΣ 1400ΑΡΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΥΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ SMART ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΩΝ 700 ΚΥΒΙΚΩΝ, ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ 100.000 ΧΛΜ. ΟΙ ΜΠΙΕΛΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.
ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΑ 1.000 ΚΥΒΙΚΑ.
ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ ΔΥΟ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΥΝΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΥΛΙΚΩΝ, ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ TURBO. Η TOYOTA Π.Χ. ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ TURBO ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, ΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
Γουσταρω τους ΙΑΠΩΝΕΣ που εχουν μεινει τοσο πισω και επιμενουν στην ατμοσφαιρα,αν και ξερουν οτι χανουν σε πωλησεις.Το turbo ειναι για ειδικες σπορ κατασκευες και οχι για καθημερινη αστικη χρηση οπου το μονο που εχεις ειναι καταναλωση αυξημενη.Παντως οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ τονιζουν ως πλεονεκτημα την αδυναμια τους που ειναι η καταναλωση και εννοω VW και OPEL με τα ρουφοτουρμπο τους.
ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ 200 ΚΥΒΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΙΠΠΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΠΕΔΙΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ Κ.ΕΚ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ 400 ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΕΝΑ 1800 ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ Ή ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ ΕΝΑ 1400. ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΔΙΛΛΗΜΑ ΒΡΕΘΗΚΑ ΠΡΟ ΔΙΕΤΙΑΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ LEON 1,4 TSI KAI TOY LEON 1,8 TFSI. Η ΠΛΑΣΤΙΓΓΑ ΕΓΕΙΡΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΘΟΣΟΝ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΟΣ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΛΥΤΑ.
πιστευω οτι μεγαλητερο ρολο στιν αξιοπειστια τον τουρμπο πεζει ρολο ο κατασκευαστης και οχι τα κοιβικα οσο για το αν μετρανε τα κοιβικα στην ροπη και ηποδηναμη σηγουρα μετρανε[ειναι ποτε δηνατον ο1200ης να βγαλει 250 αλογα ενο ενας 2000 τα ξεπερνα και σηγουρα οσο περισοτερο στηβουμε τα κοιβικα για να βγαλουμε αλογα τοσο χειροτερεβουμε την αξιοπιστιατου ητε με τουρμπο η οχι
Φυσικά και παίζουν ρόλο τα κυβικά ακόμα και στους turbo κινητήρες. Άλλο να φορτώσεις την οικογένεια με όλα τα "μπαγκάζια" σε 1400cc με 180 άλογα, και άλλο σε 1800cc με τα ίδια άλογα. Η διαφορά σε συνθήκες ταξιδίου όπου κινείσαι σε υψηλές στροφές είναι χαοτική: η μηχανή δουλεύει αρκετά πιο άνετα και η κατανάλωση ευνοεί τα πολλά κυβικά λόγω μικρότερης πίεσης της μηχανής για να προσπεράσει ή να διατηρήσει μία ταχύτητα της τάξης των 140-150 χ.α.ω. Σε καθημερινές συνθήκες βέβαια, η διαφορά ίσως περνάει και απαρατήρητη με σαφές προβάδισμα στο θέμα κατανάλωσης υπέρ του μικρότερου κυβισμού. Σε ό,τι αφορά την αξιοπιστία των μικρών turbo κινητήρων ακούγονται πολλά αλλά η αλήθεια είναι ότι προσωπικά δεν έχω γίνει μάρτυρας "σπασμένου" μοτέρ 1400cc. Καθότι η φορολογία από 1400 έως 1800cc είναι η ίδια, εννοείται ότι προτιμώ το 1800cc!!!
Άλλο ένα θέμα για flame war μεταξύ Ιαπωνικών lovers (Toyota) και Γερμαναράδες (VW). Θα το απολαύσουμε μου φαίνεται...
Πιστευω το θεμα του κυβισμου υπαρχει και θα υπαρχει και στο μελλον!! Εγω προσωπικα αν ημουν σε σταδιο επιλογης αυτοκινητου και ειχα καταληξει σε μοντελα με παραπλησιες ιπποδυναμεις,θα επελεγα αυτο που θα ειχε το μεγαλυτερο κυβισμο! Πχ.leon 1.8tsi 160ps & golf 1.4 tsi 160ps Δυο αμαξια με τα ιδια αλογα στα χαρτια και παραπλησια τιμη,καταναλωση,τελη κυκλοφοριας και λοιπα εξοδα. Γιατι να επιλεξω το golf και οχι το leon οταν το μοτερ του leon θα δουλευει πιο "ανετα",θα ειναι πιο ροπατο και αν θελησω στο μελλον να το βελτιωσω θα εχει περισσοτερες δυνατοτητες σε σχεση με ενα 1.4 το οποιο ειναι ηδη αρκετα δυνατο για τα κυβικα του??? Οποτε οταν προκειται για παραπλησια ιπποδυναμη αλλα και τιμη η ζυγαρια γερνει προς τα περισσοτερα κυβικα!!
πιστευω οτι ισως εχοντας περισσοτερα κυβικα μπορει να λειτουργει ο κινητηρας καπως πιο ξεκουραστα σιγουρα παιζουν και αλλα ρολο οπως το σαζμαν 5 η 6 νομιζω οτι ειναι καπως τραβηγμενο ενας κινητηρας 1.4 να βγαζει 170 η 180 ιππους.
Ναι, έχει πλάκα το turbo χαλάει θεαματικά και καμιά φορά παιρνει και φωτιά. Ενώ, το ατμοσφαιρικό μοτέρ απλά χαλάει.
ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ, ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ "ΜΕΤΡΑΝΕ". ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΟΤΙ ΣΤΟΝ 1600ΑΡΗ ΤΗΣ OPEL ΤΟ TURBO ΜΠΗΚΕ ΑΡΟΝ ΑΡΟΝ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΙ 20 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΙΠΠΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΝΑ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ASTRA ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΣ, ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ AMS ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ. Ο ΝΕΟΣ 1400ΑΡΗΣ ΜΑΛΛΟΝ ΕΛΥΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΑ SMART ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΩΝ 700 ΚΥΒΙΚΩΝ, ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ 100.000 ΧΛΜ. ΟΙ ΜΠΙΕΛΕΣ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. ΙΣΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΑ 1.000 ΚΥΒΙΚΑ. ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥ ΔΥΟ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΥΠΕΡΠΛΗΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΔΟΣΗΣ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΥΝΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΥΛΙΚΩΝ, ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΠΛΟΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ TURBO. Η TOYOTA Π.Χ. ΕΠΙΣΗΜΑ ΕΧΕΙ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ TURBO ΑΜΕΣΟΥ ΨΕΚΑΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ, ΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.