Το Lexus IS 300h έχει δόση έμφαση και σε τομείς όπως η ποιότητα κύλισης και η άνεση, χωρίς φυσικά να έχει κάνει πίσω σε ό,τι αφορά στο δυναμικό του χαρακτήρα (πισωκίνητο γαρ).

    Στο δρόμο- Ανετο και ευχάριστο!

    39.405 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2014)

    Το Lexus IS 300h έχει δόση έμφαση και σε τομείς όπως η ποιότητα κύλισης και η άνεση, χωρίς φυσικά να έχει κάνει πίσω σε ό,τι αφορά στο δυναμικό του χαρακτήρα (πισωκίνητο γαρ). Αυτό στην πράξη, σημαίνει ότι, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί γρήγορα σε ένα δρόμο με στροφές, με περιορισμένες κλίσεις από το αμάξωμα, γερό κράτημα, ουδέτερη συμπεριφορά και πολύ καλή απόκριση από το «ζωντανό» και στιβαρό σε αίσθηση ηλεκτρικό τιμόνι.


    Την ίδια στιγμή χάρη στην προσεγμένη ηχομόνωση ο θόρυβος μένει έξω από την καμπίνα συμβάλλοντας στην απόλαυση του ταξιδιού. Σημαντικό στοιχείο του αυτοκινήτου αποτελεί και το Σύστημα Drive Mode Select με 3 επιλογές (ECO, Normal, Sport) για τον κινητήρα, την υποβοήθηση του τιμονιού και την (έξτρα) ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει αυτός τα χαρακτηριστικά κίνησης του αυτοκινήτου. 

    Βέβαια το βάρος γίνεται αισθητό αν το παρακάνεις, αλλά συνολικά το IS 300h είναι με διαφορά ό,τι πιο ενδιαφέρον σε οδήγηση υβριδικό όχημα έχουμε δοκιμάσει! Οι πιο ενθουσιώδεις οδηγοί θα απογοητευτούν, που η πίσω κίνηση δε συνδυάζεται και με δυνατότητα απενεργοποίησης του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (μόνο το αντισπίν απενεργοποιείται και αυτό μέχρι τα 50 χλμ/ώρα). Τα φρένα είναι πανίσχυρα και παρά το υβριδικό της κατασκευής έχουν καλή αίσθηση.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    moto