Όπως και να κινείσαι με το «καλό» R8, είτε πας γρήγορα, είτε απλά μετακινείσαι, αυτός ο ατμοσφαιρικός, πολύστροφος V10, που έρχεται απευθείας από την αγωνιστική ιστορία της Audi, φροντίζει να είναι ο πρωταγωνιστής.

Μέσα στο R8, όλα είναι γύρω από τον οδηγό. Το ανθρακόνημα κάνει αισθητή την παρουσία του, ενώ ο χειριστής απολαμβάνει γραφικά υψηλής ανάλυσης στο Audi Virtual Cockpit των 12,3 ιντσών.

R8 V10 Performance quattro: Πραγματικό supercar

19.747 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2019)

Ξέχνα για λίγο την ανανεωμένη μεν, άκρως ψαρωτική δε εμφάνιση, που κυριολεκτικά απογειώνει η... αεκτζίδικη διαμόρφωση με το κίτρινο αμάξωμα και τις μαύρες λεπτομέρειες. Το κορυφαίο Audi προσδιορίζει τον supercar χαρακτήρα του μόνο και μόνο από το V10 θεριό. Δεν είναι μόνο η μελωδία ή η κεντρομήχανη αρχιτεκτονική. Είναι φυσικα και η απόδοση των 620 ίππων και των 580 Nm ροπής της ελαφρωμένης έκδοσης Plus (570 άλογα και 560 Nm ροπής η «απλή» έκδοση), που λυσσομανούν πίσω από το κεφάλι του οδηγού. Όπως και να κινείσαι με το «καλό» R8, είτε πας γρήγορα, είτε απλά μετακινείσαι, αυτός ο ατμοσφαιρικός, πολύστροφος V10, που έρχεται απευθείας από την αγωνιστική ιστορία της Audi, φροντίζει να είναι ο πρωταγωνιστής. Στο θυμίζει αυτό συνεχώς, με τον εκπληκτικό του ήχο, την απόδοσή του αλλά και την αμεσότητα στις αντιδράσεις του. Οι επιδόσεις είναι με μια λέξη εκρηκτικές. Το 0-100 σε 3,3 δλ. είναι απλά ένα νούμερο… Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να συγκρατήσω τις ορέξεις του δεξιού ποδιού για να μη βρεθώ στις γερμανικές φυλακές ή για να μην πληρώσω ενός χρόνου μισθούς σε πρόστιμα. Συνολικά, καλύτερα από αυτό δεν γίνεται, με την ομαλή του λειτουργία σε νορμάλ συνθήκες να είναι υπόδειγμα πολιτισμού. Βέβαια στη λειτουργία Performance είναι όλο το ζουμί, όπου και το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη δίνει ρέστα με τις αστραπιαίες, σχεδόν βίαιες εναλλαγές σχέσεων. Και μέσα στην καταιγίδα των επιδόσεων, ο ήχος. Αχ αυτός ο ήχος, που έχει αυτή την ικανότητα να μεταπλάθεται ανάλογα με το που «πατάει» η βελόνα του ψηφιακού στροφόμετρου: Μπάσος θυμίζοντας V8 στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, οξύς σαν ουρλιαχτό πάνω από τις 8.000 σ.α.λ. και μέχρι την κόφτη...

Με βελτιώσεις στις αναρτήσεις, το ESP και το τιμόνι, όσα περισσότερα χιλιόμετρα «γράφεις» πίσω από το τιμόνι-κόσμημα του R8 τόσο πιο φανερός γίνεται ο διττός του χαρακτήρας: Όσο φιλικό και εύχρηστο είναι στην καθημερινότητα, τόσο και άλλο τόσο μπορεί να είναι μια πολεμική οδηγική μηχανή. Όλα είναι στο χέρι του οδηγού και στο πρόγραμμα λειτουργίας! Με «καθαρές» γραμμές εκμεταλλεύεσαι τα δυνατά φρένα, τα εξαιρετικά ηλεκτρονικά, την μελετημένη αεροδυναμική με επίπεδο πάτωμα, τη δεδομένη παραγόμενη κάθετη δύναμη και την μυθική quattro τετρακίνηση (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ηλεκτροϋδραυλικό πολύδισκο συμπλέκτη) για πρόσφυση «αλλού», που επιτρέπει ακόμα και στο βρεγμένο να εξευτελίζεις ευθείες και να κάνεις πλάκα στις καμπές. Βέβαια το παιχνίδι γίνεται και «αλλιώς» αν οδηγικά είσαι ώριμος εκμεταλλευόμενος την ρυθμισιμότητα του πλαισίου και τη διάθεση της τετρακίνησης να δίνει περισσότερο έργο προς τα πίσω. Σε συνδυασμό με τα θεόρατα μετατρόχια το R8 στρίβει συναρπαστικά με τον οδηγό να ζυγίζει την αρχική τάση για υποστροφή σε ουδέτερη συμπεριφορά, χωρίς νευρικά τινάγματα και άλλες ανεπιθύμητες αντιδράσεις. Ένα φιλικό supercar με συγκλονιστικές επιδόσεις και κορυφαία τεχνολογία, που όμως κάθε όχημα του είδους αφορά λίγους εκλεκτούς...

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda