Παρά τη μικρή απόσταση από το έδαφος, το C4 Cactus χάρη στο χαμηλό βάρος καταφέρνει να περνάει με άνεση από τις συνήθεις κακοτοπιές.

Η σχετικά λιτή καμπίνα ξεχωρίζει μέσω των δύο ψηφιακών οθονών πίσω από το τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα. Από την τελευταία γίνεται ο χειρισμός του infotainment και του κλιματισμού.

Σταθερότητα, προβλέψιμες αντιδράσεις και κυρίως χαμηλή κατανάλωση χαρακτηρίζουν το C4 Cactus στην ασφαλτο.

Citroen C4 Cactus 1,6

223.960 Επισκέψεις στο άρθρο

H Citroen κατάφερε για άλλη μια φορά στην μακρόχρονη ιστορία της να λανσάρει κάτι ξεχωριστό, με το C4 Cactus να αποτελεί ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα όχι μόνο της crossover κατηγορίας, αλλά και γενικότερα. Η φουτουριστική σχεδίαση του μικρού γαλλικού crossover τονίζεται από τα πλαϊνα airbumps, τα οποία υπόσχονται προστασία από τις γρατζουνιές. Κύριο χαρακτηριστικό του C4 Cactus είναι η απλότητα της κατασκευής με στόχο το χαμηλό βάρος και την οικονομία στην κατανάλωση.
 

Στην καθημερινότητα
Ο 1,6 BlueHDi των 100 ίππων και των 254 Νm ροπής  τραβάει γερά από χαμηλά και κινεί με άνεση το ελαφρύ αμάξωμα. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως η οικονομία στην κατανάλωση με την μέση τιμή της στη διάρκεια των δοκιμών να μην ξεπερνά τα 5,0 λτ./100 χλμ! Στο εσωτερικό τα σκληρά πλαστικά και ο μουντός διάκοσμος δεν ενθουσιάζουν, όπως και κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως οι πίσω πόρτες χωρίς κλασική εσωτερική χειρολαβή, οι μπροστινές λαβές που θυμίζουν χερούλια βαλίτσας, η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι μονοκόμματη, το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος και τα πίσω παράθυρα ανοίγουν με μεντεσέ). Η ευρυχωρία και η λειτουργικότητα θα εκτιμηθούν όμως, όπως και η ευελιξία μέσα στην πόλη, η άνεσης της ανάρτησης και τα μαλακά πηδάλια. 
 
Στην πίστα 4Χ4
Το C4 Cactus δεν διαθέτει τετρακίνηση και η απόσταση από το έδαφος είναι μόλις 130 χλστ.  Σαν αποτέλεσμα στις δυσκολίες βρίσκει εύκολα, αλλά το χαμηλό βάρος βοηθά να ξεπερνά τις light κακοτοπιές. Στη ζούγκλα της πόλης τα καταφέρνει πάντως περίφημα, αφού έχει τα σαμαράκια και τα πεζοδρόμια για πρωϊνό. Στην εκκίνηση σε ανηφόρα με πλήρες φορτίο ο συμπλέκτης δεν έδειξε να κουράζεται. 
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα σταθερότητας, αφού άλλωστε το κέντρο βάρους είναι χαμηλά. Μοναδικά ουσιαστικά μειονεκτήματα είναι το πλαδαρό τιμόνι και ο χαλαρός επιλογέας του κιβωτίου. Μεγάλο ατού είναι και εδώ η χαμηλή κατανάλωση. Το C4 Cactus με 6,0 λτ./100 χλμ. (που είναι το όριο που βάζουμε στα crossover) έχει ταχύτητα 139 χλμ./ώρα.

H γνώμη του Mr 4X4
Έχοντας τη μικρότερη απόσταση από το έδαφος ήταν λογικό να ζοριστεί στην πίστα και σε κάποιες δοκιμασίες. Το χαμηλό βάρος βοήθησε να μην κολλήσει όμως, ουσιαστικά πουθενά. Για την καθημερινότητα είναι μια χαρά και πολύ οικονομικό!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
NISSAN