Η λειτουργία της ανάρτησης προσφέρει απόλυτα ικανοποιητική λείανση των κακοτεχνιών και των ανωμαλιών.

Μέτριο σε φινίρισμα και λιτό σε σχεδίαση, αλλά στιβαρό, ευρύχωρο και πρακτικό το εσωτερικό του Dacia Duster.

Το χώμα είναι το στοιχείο του Dacia Duster και χάρη στην τετρακίνηση κυριολεκτικά κάνει παπάδες.

Dacia Duster 1,5 dCi 4X4

223.869 Επισκέψεις στο άρθρο

Tο Dacia Duster έχει κερδίσει το κοινό, που ψάχνει ένα οικονομικό στην απόκτηση SUV, το οποίο δεν… φοβάται να λερωθεί και να κινηθεί εκτός δρόμου στα πλέον δύσβατα μονοπάτια. Θυμίζουμε πως το Duster δανείζεται τεχνολογία από τη Renault, όπως κινητήρα, τετρακίνηση και σύστημα infotainment.

 
Στην καθημερινότητα
Το ελλιπές φινίρισμα του ταμπλό, η μέτρια εργονομία κάποιων διακοπτών, η ξεπερασμένη αισθητική και τα χειριστήρια από παλιά μοντέλα της Renault δεν ενθουσιάζουν, ωστόσο η καμπίνα του Duster είναι στιβαρή, ευρύχωρη και αρκετά πρακτική. Από εκεί και πέρα εντύπωση προκαλεί η σωστή λειτουργία της ανάρτησης, που καταπίνει με ευκολία τις κακοτεχνίες.  Oι μεγάλες διαδρομές τονίζουν τις κλίσεις στις στροφές, ενώ τα M+S ελαστικά φέρνουν νωρίς την υποστροφή (με κίνηση μόνο μπροστά). Το Duster όμως αντιδρά πάντα προοδευτικά και ελεγχόμενα. Ο νέος Euro6 turbodiesel 1,5 dCi κινητήρας των 110 ίππων και  τραβάει γερά, χωρίς κομπιάσματα και χάρη στο κοντό κιβώτιο (η 1η είναι εξαιρετικά κοντή) κινεί σβέλτα το τετρακίνητο Duster. H κατανάλωση γυροφέρνει στα 6,6 λτ./100 χλμ. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και κάπως πάνω από το τιμόνι.
 
Στην πίστα 4Χ4
Το χώμα είναι το στοιχείο του Duster, το οποίο χάρη στην μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα χωμάτινα ελαστικά, τις αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης, τις καλές γωνίες αναρρίχησης και φυσικά την τετρακίνηση πάει  παντού. Στην πίστα δοκιμών έκανε πάρτυ και φυσικά δεν κώλωσε πουθενά.
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Μόνο ο σχετικά αυξημένος θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση ενοχλεί. Αλλιώς είναι σταθερό και ευθύβολο. Το ελαφρύ τιμόνι χάνει σε αίσθηση και δεν έχει καλή πληροφόρηση στις εναλλαγές πορείας.
 
Η τετρακίνηση αποτελείται από έναν ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη πριν από το πίσω διαφορικό, ο οποίος μοιράζει αυτόματα τη ροπή στους δύο άξονες του αυτοκινήτου. Η εμπλοκή της γίνεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει είτε την πιο οικονομική κίνηση στους 2 εμπρός τροχούς, είτε το κλείδωμα του ποσοστού της ροπής που θα μοιραστεί στους δύο άξονες, σχεδόν στο 50:50.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto