Ακόμα και στην στάνταρ έκδοση, το Fiat 500X ζορίστηκε λιγότερο από ότι ίσως περιμέναμε στην 4Χ4 πίστα του Στέφανου Αττάρτ.

Όμορφο, καλοφτιαγμένο και πλούσια εξοπλισμένο το εσωτερικό του Fiat 500X.

H οδήγηση του Fiat 500X είναι μια ευχάριστη εμπειρία.

Fiat 500X 1,6 MTJ 120

223.985 Επισκέψεις στο άρθρο

H Fiat έβαλε το δάκτυλο στο βάζο με το μέλι των πωλήσεων της ραγδαίας αναπτυσσόμενης κατηγορίας των μικρών crossover με το 500Χ. Μοιράζεται το πάτωμα του Jeep Renegade και έχει ξεχωριστό στυλ με στοιχεία από το αξιαγάπητο 500αράκι. Εκτός από την έκδοση City της δοκιμής υπάρχουν και οι Cross/ Cross Plus με πιο off road χαρακτηριστικά και σύστημα Traction+ για τα δικίνητα, που μέσω του ESP φροντίζει για καλύτερη πρόσφυση στα σαθρά εδάφη.

 
Στην καθημερινότητα
H οδήγηση του Fiat 500X είναι μια ευχάριστη εμπειρία. Κατ αρχάς είναι η ψηλή θέση οδήγησης, που εξασφαλίζει πανοραμική ορατότητα προς τα μπροστά (οι φαρδιές πίσω κολώνες δυσκολεύουν στην όπισθεν και η κάμερα είναι ένα χρήσιμο έξτρα). Μετά έρχεται ο ευχάριστος επιλογέας του κιβωτίου και το καλό ηλεκτρικό τιμόνι, που προσφέρει επαρκή πληροφόρηση και ακρίβεια. Οι κλίσεις είναι απρόσμενα περιορισμένες, η ανάρτηση (με γόνατα ΜακΦέρσον σε κάθε τροχό) ελέγχει πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος, τα φρένα εμπνέουν απόλυτη σιγουριά και το κυριότερο το κράτημα είναι τονισμένο, χωρίς θυσίες στην άνεση. Ο 1,6 Multijet των 120 ίππων και των 320 Nm ροπής ταιριάζει γάντι προσφέροντας ζωντανές επιδόσεις και λογική κατανάλωση.  
 
Στην πίστα 4Χ4
Χάρη στην καλή απόσταση από το έδαφος, την ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και το συγκρατημένο βάρος σε σχέση με το «αδελφό» Jeep Renegade, το δικίνητο Fiat 500X  ζορίστηκε ελάχιστα στην πίστα, εκτός φυσικά από τη δοκιμασία με τους 2 τροχούς να πατούν χιαστί. Η εκκίνηση στην ανηφόρα με πλήρες φορτίο δεν προβλημάτισε τον συμπλέκτη.
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Στον ανοιχτό δρόμο είναι στιβαρό και πατάει γερά. Το μόνο που θα ενοχλήσει είναι ο αεροδυναμικός θόρυβος από τις μπροστινές κολώνες, αλλά και κάποιοι θόρυβοι από την ανάρτηση, όταν οι τροχοί περνούν από ανωμαλίες. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τρία διαφορετικά προγράμματα, σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης του. Το Mood Selector έχει τις εξής επιλογές: Auto (για άνεση και οικονομία στην κατανάλωση και τις εκπομπές CO2), Sport (για καλύτερες επιδόσεις) και All weather (όταν ο οδηγός κινείται σε δρόμο με μειωμένη πρόσφυση). Στις εκδόσεις Cross αντί All Weather υπάρχει το Traction+. Με κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ. έχει ταχύτητα ταξιδιού 124 χλμ./ώρα.
 
H γνώμη του Mr 4X4
Περίμενα να ζοριστεί περισσότερο, αλλά διαψεύστηκα. Το χαμηλό βάρος σε σχέση με το Renegade το βοήθησε. Η Cross έκδοση με το Traction+ και τα M+S ελαστικά θα ήταν ακόμη καλύτερη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEIRAIOS LEASING
NISSAN