Αν και το Suzuki Vitara θεωρείται Crossover, στην τετρακίνητη έκδοσή του τιμά το όνομά του με τις εκτός δρόμου δυνατότητές του.

Το εσωτερικό του Suzuki Vitara είναι ευχάριστο αισθητικά, αλλά ο διάκοσμος είναι λιτός και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών μετριότατο.

Η ικανή απόσταση από το έδαφος και η τετρακίνηση βοηθούν το Suzuki Vitara να μην «μασάει» στα δύσκολα.

Tετρακίνηση

Suzuki Vitara 1,6 DDiS AllGrip

223.992 Επισκέψεις στο άρθρο

Η 4η γενιά του Suzuki Vitara δείχνει να έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα της εποχής μας χωρίς όμως να έχει πολλά από τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα και τις εκτός δρόμου ικανότητες των προηγούμενων γενεών, που έθρεψαν το σχετικό θρύλο. Έτσι δε νιώθει κόμπλεξ απέναντι στα στυλάτα crossover, αλλά και είναι σε θέση να πάει αρκετά πιο πέρα από την άσφαλτο.

 
Στην καθημερινότητα
Το εσωτερικό του Suzuki Vitara είναι ευχάριστο αισθητικά, αλλά ο διάκοσμος είναι λιτός και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών μετριότατο. Πάντως, το σύστημα infotainment με την 7 ιντσών οθόνη αφής είναι πρακτικό στη χρήση, όπως καλό γενικότερα είναι το επίπεδο της εργονομίας. Ο οδηγός κάθεται ψηλά, έχει πανοραμική ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και χάρη στον πολύ καλό 1,6 ΜTJ (ναι είναι της Fiat) κινείται σβέλτα και οικονομικά. Το Vitara επιδεικνύει πολύ καλά επίπεδα άνεσης και ουδέτερη συμπεριφορά χάρη στην μόνιμη τετρακίνηση, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι αισθητές σε δρόμο με στροφές.
 
Στην πίστα 4Χ4
Αν και το Suzuki Vitara θεωρείται Crossover, στην τετρακίνητη έκδοσή του τιμά το όνομά του με τις εκτός δρόμου δυνατότητές του. Εννοείται ότι δεν συγκρίνεται με τα Grand Vitara του παρελθόντος καθώς η απουσία κοντών σχέσεων βάζει περιορισμούς, αλλά ακόμη και στις πιο δύσκολες δοκιμασίες της πίστας δεν έδειξε να ιδρώνει. Και να σκεφτεί κανείς, πως ούτε 1% των αγοραστών δε θα κάνει όσα κάναμε εκεί.
 
Στον αυτοκινητόδρομο
Το Vitara είναι σταθερό και σχετικά άνετο στον ανοιχτό δρόμο με τον οδηγό να αναζητά μόνο λίγο καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι. Από εκεί και πέρα ο αυξημένος θόρυβος από τον κινητήρα και την κύλιση θα ενοχλήσουν στις υψηλές ταχύτητες.
 
Υπάρχουν τέσσερις ρυθμίσεις για την αυτόματη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση AllGprip. Η πρώτη είναι η Auto, στην οποία η ροπή του κινητήρα αποστέλλεται μόνο στους εμπρός τροχούς και μόνο αν αυτοί ολισθήσουν εμπλέκονται οι πίσω. Η Sport επιλογή τονίζει την απόκριση στο γκάζι και οι πίσω τροχοί εμπλέκονται πιο πολύ και πιο νωρίς ώστε να βοηθούν στο στρίψιμο. Στην επιλογή Snow το γκάζι γίνεται πιο νωθρό και υπάρχει αυξημένη εμπλοκή των συστημάτων ελέγχου της πρόσφυσης και της ευστάθειας. Με ενδιάμεσο σταθμό τη Snow μπορείς να διαλέξεις και τη ρύθμιση Lock, που στέλνει κίνηση στους πίσω τροχούς, ανεξάρτητα από εάν γλιστράνε ή όχι οι εμπρός. 
 
H γνώμη του Mr 4X4
Αγριμάκι κανονικό. Δεν καταλαβαίνει τίποτα και η τετρακίνηση «δουλεύει» εξαιρετικά. Δεν είχε πρόβλημα σε κανένα σημείο και η απόσταση των 185 χλστ. από το έδαφος του δίνουν άλλο αέρα. Τα πλαστικά στο ταμπλό δεν μπορούσαν να είναι καλύτερα;

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda