Η συγκεκριμένη Mercedes-AMG E63 αποτελεί δημιούργημα του βελτιωτικού οίκου Posaidon.

Εκτεταμένες βελτιώσεις στο εξωτερικό με ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες σε πολλά σημεία.

Η «καρδιά» της AMG E63 είναι ο V8 biturbo κινητήρας των 5,5 λίτρων με αλλαγμένα τα σωθικά.

Ο αεροδυναμικός διαχύτης, όπως και οι απολήξεις της εξάτμισης είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Το ταμπλό του βελτιωμένου γερμανικού μοντέλου δεν έχει χάσει στοιχεία από την πολυτέλεια του.

Η καμπίνα φιλοξενεί αυστηρά δυο επιβάτες, αφού υπάρχουν μόνο δυο καθίσματα. δάνειο από την Mercedes-AMG C63 Black Series.

AMG E63 με 1.034 PS

Διαβάστηκε από 5984 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/7/2016
 

Ο βελτιωτικός οίκος Posaidon δημιούργησε μια «θηριώδους» ιπποδύναμης Mercedes-AMG E63 η οποία μετά από αρκετές παρεμβάσεις αποδίδει 1.034 άλογα.

Με το ντεμπούτο της επερχόμενης Mercedes-AMG E63 να αναμένεται, οι Γερμανοί βελτιωτές της Posaidon επέλεξαν ένα ξεχωριστό τρόπο να αποχαιρετίσουν το απερχόμενο μοντέλο, δημιουργώντας μια AMG E63 με απόδοση πάνω από 1.000 ίππους.

Η άκρως βελτιωμένη AMG E63 μετά την εγκατάσταση του βελτιωτικού πακέτου RS850 του οίκου, αποδίδει 1.034 άλογα με 1.400 Nm ροπής, από τον V8 biturbo κινητήρα των 5,5 λτ. και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των Γερμανών της Posaidon είναι η πιο ισχυρή «βολτάδικη» Mercedes που έχει κατασκευαστεί.


Φυσικά για να συμβεί αυτή η τεράστια αύξηση ιπποδύναμης τα σωθικά του κινητήρα έχουν αλλαχτεί ολοκληρωτικά, ενώ βελτιώσεις έχει δεχτεί και το κιβώτιο ταχυτήτων προκειμένου να διαχειριστεί την μετάδοση της «θηριώδους» ροπής. Παράλληλα οι άνθρωποι της Posaidon έχουν φροντίσει και το αμάξωμα του μοντέλου με ανθακονημάτινες προσθήκες, ώστε να μειωθεί το βάρος, ενώ η καμπίνα φιλοξενεί αυστηρά δυο επιβάτες, αφού υπάρχουν μόνο δυο καθίσματα. δάνειο από την Mercedes-AMG C63 Black Series.

Τέλος, στον τομέα των επιδόσεων το σεντάν μοντέλο της γερμανικής μάρκας, καταφέρνει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 368 χλμ./ώρα, ενώ για να σταματήσει από αυτές τις ταχύτητες, οι Γερμανοί έχουν φροντίσει να τοποθετήσουν εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 420 χλστ. μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 360 χλστ. πίσω. 

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »