Ισχυρότερος, πιο ροπάτος, αλλά κυρίως πιο οικονομικός και ραφιναρισμένος από πριν ο hi-tech 2λιτρος turbodiesel της BMW.

    Κινητήρας-Επιδόσεις: Ισχυρότερη και πιο οικονομική

    57.892 Επισκέψεις στο άρθρο (10/11/2014)

    Η ανανεωμένη X3 φέρει τον αναβαθμισμένο 2λιτρο turbodiesel της BMW, που διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (common rail, «έξυπνο» τούρμπο, 16V κ.λπ.). Η ουσία δεν είναι όμως πως απόκτησε 6 ίππους (190 PS) και 20 Nm ροπής επιπλέον (400 Nm), αλλά είναι οικονομικότερος και ιδιαίτερα ραφιναρισμένος. Η πράξη δικαιώνει απόλυτα τη θεωρία, αφού ο νέος κινητήρας τραβάει θεαματικά από το ρελαντί μέχρι και πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. (!). Χωρίς κραδασμούς και με χαμηλό επίπεδο θορύβου επιταχύνει θεαματικά το βαρύ τετρακίνητο SUV της BMW, o δε συνδυασμός με το κορυφαίο 8άρι αυτόματο κιβώτιο είναι ιδανικός. Μάλιστα με το κιβώτιο αυτό η BMW υπόσχεται κατά 0,2 λτ./100 χλμ. χαμηλότερη κατανάλωση από τα 5,4 λτ./100 χλμ. της χειροκίνητης, καθώς και 138 γρ. CO2/χλμ. (αντί 143) γεγονός, που επιτρέπει την είσοδο στην πράσινο δακτύλιο. Στην πράξη πάντως για την κατανάλωση υπόλογίστε περί τα 7,4 λτ./100 χλμ.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Hyundai
    vw