Ο 1.500άρης diesel των 109 ίππων έχει πολύ καλή απόδοση, προσφέροντας σβέλτες επιδόσεις. Επίσης, είναι αρκούντως οικονομικός και στις απαιτήσεις του σε καύσιμο.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Απόδοση και πολύ καλή οικονομία

99.055 Επισκέψεις στο άρθρο (15/4/2016)

Ο κινητήρας της Mercedes A 180 d είναι ο γνωστός 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας made by Renault, με 4 κυλίνδρους και 8 βαλβίδες, σύστημα common rail άμεσου ψεκασμού και turbo με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 109 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., ωστόσο πιο σημαντική είναι η ροπή των 260 Nm μεταξύ 1.750 και 2.500 σ.α.λ. 


Στην πράξη, ο κινητήρας κινεί με άνεση το πολυτελές μικρομεσαίο της Mercedes ιδίως στο πρόγραμμα «Sport» του Dynamic Select, τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ.), όσο και εν κινήσει (60-100 χλμ./ώρα με kickdown σε 6,4 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με kickdown σε 8,5 δλ.). Από πλευράς λειτουργίας, το μοτέρ αυτό κάνει αισθητή την παρουσία του στις υψηλές στροφές, χωρίς όμως να έχει κενά απόκρισης και έχοντας ένα πολύ ευρύ φάσμα λειτουργίας. Το κιβώτιο από την πλευρά του, το 7άρι ημιαυτόματο 7G-DCT διπλού συμπλέκτη, προσφέρει άνεση και ευκολία, με γρήγορες και ομαλές αλλαγές, που μπορούν να γίνουν και μέσω paddles πίσω από το τιμόνι, διευκολύνοντας τον οδηγό.

Καίει 5,0 λτ./100 χλμ. στα 135 χλμ./ώρα
Στο πεδίο της κατανάλωσης καυσίμου, η Mercedes ανακοινώνει μέση τιμή 3,7 λτ./100 χλμ., εμείς ωστόσο κατά τη διάρκεια της δοκιμής είχαμε μια μέση τιμή 5,8 λτ./100 χλμ. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, η ανανεωμένη
A 180 d και με επιλεγμένο το «ECO» στο σύστημα Dynamic
Select έχει να επιδείξει μια πολύ καλή επίδοση, με τα 5,0 λτ./100 χλμ. να είναι η κατανάλωση του αυτοκινήτου στα 135 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση χαμηλές είναι και οι εκπομπές CO2, με τη Mercedes να ανακοινώνει ένα πολύ χαμηλό νούμερο 98 γρ.χλμ. Στον όλο, άκρως οικονομικό χαρακτήρα της έκδοσης συμβάλει και το στάνταρ σύστημα ECO start/stop του κινητήρα, που ξεχωρίζει και για την λειτουργία του στο σταμάτα-ξεκίνα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
vw