Το ανανεωμένο Honda CR-V εισάγει καινοτόμες τεχνολογίες που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στα SUV και όχι μόνο.

Οδηγώντας το ανανεωμένο CR-V στους δρόμους της Βαρκελώνης μείναμε ευχαριστημένοι από την ηχομόνωση, την αίσθηση του τιμονιού, τη λειτουργία της ανάρτησης και τη συμπεριφορά του στις στροφές.

Στο εσωτερικό του Honda CR-V η ποιότητα κατασκευής και η ευρυχωρία είναι κορυφαίες, ενώ στο επίκεντρο βρίσκεται το νέο σύστημα infotainment με λειτουργικό android.

Το ανανεωμένο Honda CR-V 1,6 λτ. των 160 ίππων θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 32.270 ευρώ στη μία και μοναδική έκδοση Elegance με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.

Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση του ανανεωμένου Honda CR-V είναι αισθητές και του δίνουν δυναμισμό που ταιριάζει με τον πολυτελή χαρακτήρα του.

Το νέο σύστημα infotainment τρέχει με Android 4.0.4, γεγονός που του προσδίδει μεγάλες δυνατότητες, ενώ το καθιστά και εύχρηστο.

Ο νέος 1,6 i-DTEC της Honda με απόδοση 160 PS βάζει πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία, τόσο σε θέμα ισχύος, όσο και κατανάλωσης. Έχει ροπή από χαμηλά και αρκετή δύναμη ώστε να κινήσει σβέλτα το μοντέλο.

Ανανεωμένο Honda CR-V

Διαβάστηκε από 12398 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/1/2015
 

Το ανανεωμένο Honda CR-V εισάγει καινοτόμες τεχνολογίες που ανεβάζουν ψηλά τον πήχη στα SUV. Μεταξύ αυτών ένας diesel 1.600άρης κινητήρας 160 ίππων, ένα 9άρι αυτόματο κιβώτιο και ένα «έξυπνο» cruise control.

Με πάνω από 7,2 εκ. πωλήσεις παγκοσμίως και περισσότερες από 750.000 στην ευρωπαϊκή αγορά, το CR-V είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της Honda. Για αυτό ακόμα και στην ανανέωση της 4ης γενιάς του, η ιαπωνική εταιρεία του εμπιστεύεται καινούρια -και πολύ σημαντικά- πράγματα που σε άλλη περίπτωση θα μπορούσες να μιλήσεις και για νέα γενιά. Βρεθήκαμε, λοιπόν, μέχρι την Βαρκελώνη της Ισπανίας για να οδηγήσουμε το νέο 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των 160 ίππων, ο οποίος έχει την καλύτερη σχέση απόδοσης - κατανάλωσης, να δοκιμάσουμε το νέο 9άρι αυτόματο κιβώτιο, να εξετάσουμε το πόσο -κατά τα λεγόμενα των ανθρώπων της Honda- πιο ευχάριστο και ήσυχο στο δρόμο είναι το μοντέλο, αλλά και φυσικά να δούμε ιδίοις όμασι πόσο πιο δυναμικό σχεδιαστικά και ποιοτικό κατασκευαστικά είναι.

Πιο δυναμικό και εκλεπτυσμένο
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση του CR-V, οι περισσότερες αλλαγές επικεντρώνονται στο εμπρός μέρος. Πιο συγκεκριμένα, τα νέα φανάρια είναι πιο χυτά και δένουν αρμονικά με την επίσης αλλαγμένη τρισδιάστατη μάσκα, επανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας και νέα σχεδίαση διαθέτουν οι προβολείς ομίχλης. Σε γενικές γραμμές το ιαπωνικό SUV έχει διατηρήσει την αισθητική της προ ανανέωσης γενιάς, ωστόσο με αυτές τις αλλαγές δείχνει ακόμη πιο δυναμικό, ραφιναρισμένο και πολυτελές. Τέλος, όσον αφορά στην αισθητική του πίσω μέρους, αυτή δεν έχει αλλάξει και η σημαντικότερη αλλαγή αφορά στην νέα θέση των προβολέων ομίχλης και το φόντο των φωτιστικών σωμάτων.

Εσωτερικό-χώροι: Eξαιρετική ποιότητα και ευρυχωρία
Ανοίγοντας την πόρτα και μπαίνοντας στο εσωτερικό, η καμπίνα του Honda CR-V διακρίνεται για τη στιβαρή κατασκευή, τη μοντέρνα σχεδίαση, τα ποιοτικά υλικά και φυσικά την ευρυχωρία για επιβάτες και αποσκευές (589 λτ.). Ωστόσο, η σημαντική είδηση εν προκειμένω δεν αφορά τα παραπάνω αλλά στο νέο σύστημα infotainment το οποίο τρέχει με Android 4.0.4, που σημαίνει αφενός ότι οι δυνατότητες του συστήματος είναι μεγάλες, αφετέρου είναι εύχρηστο -και λόγω εξοικείωσης πια- στον χρήστη. Μάλιστα διαθέτει και λειτουργία mirroring, αλλά προς το παρόν με τα μοντέλα S4, Note και Note Edge της Samsung, Experia Z3 της Sony και One Max και One M8 της HTC.

Κινητήρες-Κιβώτια: Δύναμη και οικονομία
Δύο είναι τα key points στο ανανεωμένο Honda CR-V. Το πρώτο είναι ο 1,6 λτ. diesel κινητήρας των 160 ίππων (συνδυάζεται αποκλειστικά με 4κίνηση) και το δεύτερο το 9άρι κιβώτιο της ZF. Ο μεν εντυπωσιάζει με την απόδοση και οικονομία στην κατανάλωση, το δε με την ταχύτητα και την ομαλή λειτουργία του την ώρα που είναι σε θέση να κατεβάσει από 9η σε 5η ή από 7η σε 4η.

Μιλώντας με αριθμούς, αποδίδει 160 PS και 350 Nm ροπής, χρειάζεται 9,6 δλ. για το 0-100 (από τα καλύτερα στην κατηγορία), καταναλώνει 4,9 λτ./χλμ. (5,1 με αυτόματο κιβώτιο) και έχει 20% χαμηλότερες εκπομπές σε σχέση με τον 2,2 λτ. που αντικαθιστά (129 γρ. CO2/χλμ). Στην πράξη κερδίζει τον οδηγό με τα υψηλά αποθέματα ροπής του από χαμηλά και την δύναμη μέχρι τον κόφτη χάρη στο διπλό τούρμπο που διαθέτει (το μικρό δουλεύει στις χαμηλές στροφές και έχει πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, το μεγάλο στις υψηλές, ενώ στις μεσαίες και τα δύο). Επιπλέον είναι πολιτισμένος στην λειτουργία και χωρίς κραδασμούς.

Φυσικά, στην γκάμα παραμένει ο 1,6 i-DTEC των 120 ίππων ο οποίος κινεί την 2κίνητη έκδοση και έχει μειωμένες εκπομπές ρύπων (117 γρ. CO2/χλμ.).

Οδική συμπεριφορά: Σβέλτο, ήσυχο και ραφιναρισμένο
Τα φαρδύτερα μετατρόχια κατά 15 χλστ., η μεγαλύτερη κατά 0,5 μοίρες γωνία κάμπερ, το χαμηλότερο βάρος στον μπροστινό άξονα (65 κιλά), το γρηγορότερο τιμόνι (8%) και οι επεμβάσεις για καλύτερη ηχομόνωση (π.χ. πιο χοντρά λάστιχα στις πόρτες και μονωτικά υλικά στο ταμπλό έχουν βελτιώσει την ηχομόνωση κατά 6%) συνθέτουν ένα σύνολο που σε κερδίζει αμέσως με το πόσο σβέλτο είναι και το πόσο ραφιναρισμένο εμφανίζεται στο δρόμο.

Πιο συγκεκριμένα, οδηγώντας το ανανεωμένο CR-V στους δρόμους της Βαρκελώνης μείναμε ευχαριστημένοι από τα επίπεδα θορύβου που περνούν στην καμπίνα (αεροδυναμικοί θόρυβοι ακούγονται μετά τα 140), την αίσθηση του τιμονιού (βαρύ και άμεσο στην πληροφόρηση), τη λειτουργία της ανάρτησης στις ανωμαλίες του δρόμου και τη συμπεριφορά του αμαξώματος στις στροφές υπό πίεση καθώς δεν θυμίζει ένα υψηλό SUV, αλλά ένα χαμηλότερο επιβατικό. Αναφορικά με το κιβώτιο, αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές, ωστόσο οι σχέσεις αρκετές και κοντές μεταξύ τους και μάλλον. Θα το προτείναμε περισσότερο σε αυτούς που θέλουν να οδηγούν ξεκούραστα και θα αφήναμε το χειροκίνητο 6άρι στους πιο σβέλτους...

Τεχνολογία: Mε cruise control που προβλέπει το κακό...
Η λίστα με τα συστήματα ασφάλειας του ιαπωνικού SUV είναι κυριολεκτικά μεγάλη και διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες (π.χ. lane keeping assist, blind spot assist, σύστημα που φρενάρει όταν μπροστά ανιχνεύσει εμπόδιο κτλ.). Ωστόσο, εκεί που πρέπει να επικεντρωθούμε είναι στο adaptive cruise control το οποίο πέρα από το να κρατά σταθερή την πορεία από το προπορευόμενο όχημα ανιχνεύει τις κινήσεις και των υπολοίπων αυτοκινήτων στο δρόμο και προβλέπει αν κάποιο πάει να μπει ξαφνικά στην πορεία σου και άρα φρενάρει γρηγορότερα.

Από 32.270 ευρώ
Το ανανεωμένο Honda CR-V 1,6 λτ. των 160 ίππων θα είναι διαθέσιμο από τον Μάρτιο στην ελληνική αγορά στην τιμή των 32.270 ευρώ στη μία και μοναδική έκδοση Elegance με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο η τιμή θα ξεκινά από τα 35.270 ευρώ και η διάθεσή του θα ξεκινήσει τον Ιούνιο.

Tags: HONDA CR-V

Η νέα Mercedes-AMG A 45 «γδύνεται»

«Ηλεκτρίζεται» το επόμενο Nissan GT-R

Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

OPEL: 120 χρόνια με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

MERCEDES: Νιώσε ανίκητος με την GLA. It is time.

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »