Η A-Class εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο σύνολο 1,3 λτ., το οποίο εντυπωσιάζει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και την ελαστικότητα από χαμηλές στροφές.
Στο δρόμο: Αποτελεσματικά & ευχάριστα
130.088 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2020)
Ξεκινώντας από την A 160 την οποία έχουμε δοκιμάσει στη παρελθόν, διαθέτει ευχάριστο προφίλ και δείχνει ικανή σε όλες τις περιπτώσεις. Η σχετικά σφιχτούτσικη ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον, ημιάκαμπτος άξονας) παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και στιβαρό πάτημα, ενώ σε συνδυασμό με την καλή αίσθηση και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης επιδεικνύει εξαιρετική αμεσότητα και ακρίβεια στις εντολές του οδηγού, χωρίς να περιορίζει την άνεση, η οποία βρίσκεται σε ψηλά επίπεδα.
Περνώντας στο Α3, η Audi στη βασική έκδοση εξοπλίζει και αυτή το μοντέλο της με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, το οποίο όπως και στη προηγούμενη γενιά υπόσχεται αντίστοιχο σχεδόν με τους πολλαπλούς συνδέσμους δυναμισμό στο δρόμο. Η επαφή που είχαμε με την ισχυρότερη έκδοση των 150 ίππων (και των πολλαπλών συνδέσμων), μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις με την ακρίβεια της συμπεριφοράς, την αυξημένη πρόσφυση, αλλά και στον ξεχωριστά προοδευτικό τρόπο που «στρογγυλεύονται» οι αντιδράσεις του αμαξώματος, αλλά και οι ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Όντως δίλλημα. Clima & προβολείς ομίχλης, ελαφρώς καλύτεροι χώροι, 4κύλινδρος για το αστέρι, μείον η-αν δε κάνω λάθος από τη φωτό-σε "πιάνο" φινίρισμα μεσαία κολώνα που μια γρατσουνιά να την κάνεις θα σε φτιάξει δυσάρεστα σε τέτοιο όχημα, όπως και η αισθητική του ενιαίου ταμπλώ που ξενίζει, θα μου πεις, τι ψάχνεις... πάντως αν εξαιρέσεις το εξωτερικό, που στο Α3 είναι πλέον πιο δυναμικό, κλίνω προς τη mercedes. Προϋπόθεση να συνειδητοποιήσεις ότι θα βάζεις βαθιά το χέρι στα σέρβις.
Όποιοι επιλέξουν να μπουν στο χορό των πρεμιουμ, ας το κάνουν σωστά.
«Υποχρεωτικά» επιλέξτε πακέτα AMG & S-line.
Η τιμή θα ....τσούζει αρκετά, αλλά τι είναι ο πόνος μπρος στα κάλλη!!
Όντως δίλλημα. Clima & προβολείς ομίχλης, ελαφρώς καλύτεροι χώροι, 4κύλινδρος για το αστέρι, μείον η-αν δε κάνω λάθος από τη φωτό-σε "πιάνο" φινίρισμα μεσαία κολώνα που μια γρατσουνιά να την κάνεις θα σε φτιάξει δυσάρεστα σε τέτοιο όχημα, όπως και η αισθητική του ενιαίου ταμπλώ που ξενίζει, θα μου πεις, τι ψάχνεις... πάντως αν εξαιρέσεις το εξωτερικό, που στο Α3 είναι πλέον πιο δυναμικό, κλίνω προς τη mercedes. Προϋπόθεση να συνειδητοποιήσεις ότι θα βάζεις βαθιά το χέρι στα σέρβις.
Παιδιά κάτι πρέπει να κάνετε με την ποιότητα των φωτογραφιών που ανεβάζετε. Είναι όλο pixels!
Ο ένας έχει τρικύλινδρο κινητήρα, ο άλλος ημιάκαμπτο στην πίσω ανάρτηση! Τι είδους premium αυτοκίνητα είναι αυτά;
Audi A3 με διαφορά πιο όμορφο και πιο φινετσάτο από το άλλο το Mercedes
Έρχεται και η BMW 116i με την ίδια ιπποδύναμη και παραπλήσια τιμή.
Όποιοι επιλέξουν να μπουν στο χορό των πρεμιουμ, ας το κάνουν σωστά. «Υποχρεωτικά» επιλέξτε πακέτα AMG & S-line. Η τιμή θα ....τσούζει αρκετά, αλλά τι είναι ο πόνος μπρος στα κάλλη!!