6 φωτογραφίες »

Η A-Class εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο σύνολο 1,3 λτ., το οποίο εντυπωσιάζει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και την ελαστικότητα από χαμηλές στροφές.

Στο δρόμο: Αποτελεσματικά & ευχάριστα

130.088 Επισκέψεις στο άρθρο (17/10/2020)

Ξεκινώντας από την A 160 την οποία έχουμε δοκιμάσει στη παρελθόν, διαθέτει ευχάριστο προφίλ και δείχνει ικανή σε όλες τις περιπτώσεις. Η σχετικά σφιχτούτσικη ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον, ημιάκαμπτος άξονας) παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και στιβαρό πάτημα, ενώ σε συνδυασμό με την καλή αίσθηση και ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης επιδεικνύει εξαιρετική αμεσότητα και ακρίβεια στις εντολές του οδηγού, χωρίς να περιορίζει την άνεση, η οποία βρίσκεται σε ψηλά επίπεδα.

Περνώντας στο Α3, η Audi στη βασική έκδοση εξοπλίζει και αυτή το μοντέλο της με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, το οποίο όπως και στη προηγούμενη γενιά υπόσχεται αντίστοιχο σχεδόν με τους πολλαπλούς συνδέσμους δυναμισμό στο δρόμο. Η επαφή που είχαμε με την ισχυρότερη έκδοση των 150 ίππων (και των πολλαπλών συνδέσμων), μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις με την ακρίβεια της συμπεριφοράς, την αυξημένη πρόσφυση, αλλά και στον ξεχωριστά προοδευτικό τρόπο που «στρογγυλεύονται» οι αντιδράσεις του αμαξώματος, αλλά και οι ανωμαλίες του οδοστρώματος.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

LEASING APRILIOS
skoda