5 φωτογραφίες »

Το Α3 35 TFSI εφοδιάζεται με ένα εξηλεκτρισμένο σύνολο που βασίζεται στον 1,5 TSI και σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V με την ισχύ να ορίζεται στους 150 ίππους και τη ροπή στα 250 Nm.

Κινητήρες: Πιο γρήγορη η A-Class, πιο οικονομικό το A3

127.195 Επισκέψεις στο άρθρο (26/12/2020)

Τα σύνολα που εξοπλίζουν τα δύο μοντέλα είναι διαφορετικής φιλοσοφίας. Η Mercedes διαθέτει ένα downsized σύνολο 1.332 κ.εκ. με υπερτροφοδότηση που αποδίδει 163 ίππους με 250 Nm ροπής, ενώ η Audi προτίμησε μια εξηλεκτρισμένη επιλογή, που βασίζεται στον 1,5 TSI και ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 48V με την ισχύ να ορίζεται στους 150 ίππους και τη ροπή στα 250 Nm. Μπορεί στα «χαρτιά» τα δύο σύνολά να διαφέρουν αρκετά, ωστόσο στην πράξη και τα δύο χαρίζουν πολύ καλές επιδόσεις με τη βοήθεια από τα γρήγορα αυτόματα κιβώτιά τους κιβώτια. Η A 200 συνολικά είναι ελαφρώς πιο αποτελεσματική σε αυτόν τον τομέα, παρόλο που η ηλεκτρική ενέργεια βοηθάει το A3 να καλύψει το χάντικαπ των 13 ίππων, αλλά και να «καμουφλάρει» την λίγο πιο ράθυμη λειτουργία του χαμηλά. Μάλιστα αυτή η έξτρα ηλεκτρική βοήθεια είναι και ο λόγος που το Α3 καταφέρνει να κρατήσει πιο χαμηλά την κατανάλωση κατά περίπου 0,5 λτ./100 χλμ..

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

PEIRAIOS LEASING
test center