Aμεσες αντιδράσεις και καλοζυγισμένη συμπεριφορά τονίζουν τη σπορτίφ αίσθηση σε ένα απολαυστικό οδηγικά μικρομεσαίο.

Η πρόσφυση της A 200 είναι απλόχερη και η δύναμη περνά εξαιρετικά στο δρόμο…

Το 150άρι Α3 Sportback γέρνει ελάχιστα και όπως όλα τα Α3, έχει ένα χαρακτηριστικά «δεμένο» πλαίσιο.

Στο δρόμο: Οδηγοκεντρική επιλογή η BMW

43.979 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2018)

Με το που κουμπώσεις στην εξαιρετική θέση οδήγησης, τη BMW 118i νιώθεις πως την «φοράς». Από εκεί και πέρα με στιβαρό πλαίσιο, με μια καλοκουρδισμένη ανάρτηση -οι έξτρα τροχοί των 18 ιντσών πάντως δεν ευνοούν την λείανση των ανωμαλιών- με το καλύτερο τιμόνι στην κατηγορία και εξαιρετικά φρένα, η πισωκίνητη 118i, έχει σαφείς σπορτίφ προσανατολισμούς. Aμεσες αντιδράσεις και καλοζυγισμένη συμπεριφορά τονίζουν την παραπάνω αίσθηση σε ένα απολαυστικό οδηγικά μικρομεσαίο, που φτάνοντας στο όριο αρχίζει να εμφανίζει λογική υποστροφή, τονισμένη από τα (έξτρα) στενότερα μπροστινά ελαστικά (225/40 εμπρός και 245/35 πίσω σε ζάντες 18 ιντσών). Ωστόσο αν το επιδιώξεις δε θα αρνηθεί τα παιχνίδια με την ουρά, αν φυσικά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (DSC). Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τις επιλογές ρυθμίσεων ECO PRO, COMFORT, SPORT και SPORT+ μέσω του Driving Experience Control, το οποίο προσαρμόζει ανάλογα τις βασικές λειτουργίες. Οι «χειροκίνητες» αλλαγές γίνονται από τον επιλογέα και μάλιστα με τον σωστό τρόπο: σπρώχνοντας μπροστά κατεβάζεις και τραβώντας πίσω ανεβάζεις σχέσεις…

Από την άλλη, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων του Α3 Sportback σε συνδυασμό με τους (έξτρα) τροχούς των 18 ιντσών μπορεί να επηρεάζει κάπως την άνεση στην πόλη, αλλά εμπνέει για σβέλτη οδήγηση μιας και ο κινητήρας ανταποκρίνεται σε αυτό. Η ακρίβεια του τιμονιού είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας, ενώ η συμπεριφορά του στις στροφές εκπέμπει σιγουριά και ασφάλεια. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο «καταπίνει» εύκολα τα χιλιόμετρα με αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης και χαμηλό θόρυβο, ενώ η συμπεριφορά στο όριο είναι βασικά ουδέτερη. Στην λειτουργία «Dynamic» από το Audi Drive Select,  το τεχνητό βάρος του τιμονιού είναι μάλλον υπερβολικά...τεχνητό, ωστόσο το 150άρι Α3 Sportback γέρνει ελάχιστα και όπως όλα τα Α3, έχει ένα χαρακτηριστικά «δεμένο» πλαίσιο. Μπορείς να καταφέρεις και να το τοποθετήσεις στις στροφές με μεταφορά βάρους, αλλά θα ανταμείψει περισσότερο με μια πιο «ρευστή» οδήγηση.

Η συμπεριφορά της A 200 δοκιμής επηρεάζεται από στοιχεία όπως η πιο σπορ ανάρτηση και το σπορ τιμόνι για να προσφέρει μια πιο δυναμική οδηγική εμπειρία. Μπορεί η άνεση να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, ελέω και των τροχών των 18 ιντσών, όμως σε μια πιο απαιτητική διαδρομή οι κλίσεις είναι ελάχιστες, η πρόσφυση απλόχερη και η δύναμη περνά εξαιρετικά στο δρόμο, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. Πολύ καλή παραμένει και η ποιότητα κύλισης, με το αυτοκίνητο να είναι ήσυχο, σταθερό και ευθύβολο. Στα πλεονεκτήματα της A-Class συγκαταλέγονται και τα πολύ καλά φρένα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO TRAFIC
moto