Με το που κουμπώσεις στην εξαιρετική θέση οδήγησης, τη BMW 118i νιώθεις πως την «φοράς». Από εκεί και πέρα με στιβαρό πλαίσιο, με μια καλοκουρδισμένη ανάρτηση -οι έξτρα τροχοί των 18 ιντσών πάντως δεν ευνοούν την λείανση των ανωμαλιών- με το καλύτερο τιμόνι στην κατηγορία και εξαιρετικά φρένα, η πισωκίνητη 118i, έχει σαφείς σπορτίφ προσανατολισμούς. Aμεσες αντιδράσεις και καλοζυγισμένη συμπεριφορά τονίζουν την παραπάνω αίσθηση σε ένα απολαυστικό οδηγικά μικρομεσαίο, που φτάνοντας στο όριο αρχίζει να εμφανίζει λογική υποστροφή, τονισμένη από τα (έξτρα) στενότερα μπροστινά ελαστικά (225/40 εμπρός και 245/35 πίσω σε ζάντες 18 ιντσών). Ωστόσο αν το επιδιώξεις δε θα αρνηθεί τα παιχνίδια με την ουρά, αν φυσικά έχει απενεργοποιηθεί πλήρως το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (DSC). Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τις επιλογές ρυθμίσεων ECO PRO, COMFORT, SPORT και SPORT+ μέσω του Driving Experience Control, το οποίο προσαρμόζει ανάλογα τις βασικές λειτουργίες. Οι «χειροκίνητες» αλλαγές γίνονται από τον επιλογέα και μάλιστα με τον σωστό τρόπο: σπρώχνοντας μπροστά κατεβάζεις και τραβώντας πίσω ανεβάζεις σχέσεις…
Από την άλλη, η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων του Α3 Sportback σε συνδυασμό με τους (έξτρα) τροχούς των 18 ιντσών μπορεί να επηρεάζει κάπως την άνεση στην πόλη, αλλά εμπνέει για σβέλτη οδήγηση μιας και ο κινητήρας ανταποκρίνεται σε αυτό. Η ακρίβεια του τιμονιού είναι από τις καλύτερες της κατηγορίας, ενώ η συμπεριφορά του στις στροφές εκπέμπει σιγουριά και ασφάλεια. Στον ανοιχτό δρόμο, το αυτοκίνητο «καταπίνει» εύκολα τα χιλιόμετρα με αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης και χαμηλό θόρυβο, ενώ η συμπεριφορά στο όριο είναι βασικά ουδέτερη. Στην λειτουργία «Dynamic» από το Audi Drive Select, το τεχνητό βάρος του τιμονιού είναι μάλλον υπερβολικά...τεχνητό, ωστόσο το 150άρι Α3 Sportback γέρνει ελάχιστα και όπως όλα τα Α3, έχει ένα χαρακτηριστικά «δεμένο» πλαίσιο. Μπορείς να καταφέρεις και να το τοποθετήσεις στις στροφές με μεταφορά βάρους, αλλά θα ανταμείψει περισσότερο με μια πιο «ρευστή» οδήγηση.
Η συμπεριφορά της A 200 δοκιμής επηρεάζεται από στοιχεία όπως η πιο σπορ ανάρτηση και το σπορ τιμόνι για να προσφέρει μια πιο δυναμική οδηγική εμπειρία. Μπορεί η άνεση να μπαίνει σε δεύτερη μοίρα, ελέω και των τροχών των 18 ιντσών, όμως σε μια πιο απαιτητική διαδρομή οι κλίσεις είναι ελάχιστες, η πρόσφυση απλόχερη και η δύναμη περνά εξαιρετικά στο δρόμο, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. Πολύ καλή παραμένει και η ποιότητα κύλισης, με το αυτοκίνητο να είναι ήσυχο, σταθερό και ευθύβολο. Στα πλεονεκτήματα της A-Class συγκαταλέγονται και τα πολύ καλά φρένα.
Σε αυτη την κατηγορια PREMIUM οχηματων αν θελει καποιος να εχει το κορυφαιο της κατηγοριας,τοτε αγοραζει Alfa Romeo Giulietta....Καθως σε σχεση με τα τρεια Γερμανικα που δοκιμασατε,η Ιταλιδα διαθετει τις καλυτερες επιδοσεις,το αμεσοτερο και κοφτεροτερο συστημα διευθυνσης με 2,2 στροφες,ειναι ομορφοτερη,ειναι οτι πιο οδηγοκεντρικο υπαρχει στην κατηγορια και εχει την πιο εντιμη τιμη αγορας....Σε σχεση με τους τρεις Γερμανους που σου πουλανε ενα υποδιαιστερο οδηγικα αυτοκινητο και στο πουλανε και ακριβοτερα.
αυτος που ξερει απο αυτοκινητα και ειναι να δωσει 35000 χιλ θα παει σε αλλη μαρκα για να εχει ενα πραγματικο premium.απο ποτε η σειρα 1 ειναι premium?στην αγαπητη BMW πραγματικο premium που να δικαιολογει κοστος και ονομα ειναι απο την σειρα5 και πανω το ιδιο ισχυει και για τα αλλα 2...
Από τα 3 ... χωρίς δεύτερη σκέψη Audi A3. Αλλά να το πάρεις στην πλούσια έκδοση με το ψηφιακό ταμπλό, το 7άρι DSQ και κάποια άλλα ακόμα extras όπως sport καθίσματα κλπ ... γιατί εκεί είναι που κάνει την διαφορά το αυτοκίνητο - αν το δεις στην πιο απλή του έκδοση περνάει σχεδόν απαρατείρητο ... Για την BMW σειρά 1 δεν το συζητάμε είναι μετριότατο αυτοκίνητο και δεν έχει και χώρους ... όσο για το A-class μέσα ποιοτικά είναι μετριότατο και εννοείται ότι δεν έχει και χώρους. Οπότε αφού εν τέλει είναι μετριότητες ... γιατί να τα πληρώσεις και για premium ??
Ενώ π.χ στο Qashqai .. τα λεφτά σου τα βλέπεις βρε παιδί μου, στην έκδοση N-Qonnecta look ας πούμε που σε 1,6 diesel 4Χ4 έχει 32000 ... το αμάξι είναι φορτωμένο απο εξοπλισμό τούμπανο ... και αν μη τι άλλο τα βλέπεις τα λεφτά που πληρώνεις! Εάν τώρα πάμε και στο θέμα αξιοπιστία και κόστος συντήρησης ... απορρίπτονται κατ' ευθείαν και τα 3 γερμανικά !
Κανενα απο τα 3 δεν κανει για premium! Θα πηγαινα στο CT με κλειστα ματια που εχει τα ιδια λεφτα (και λιγοτερα ισως) με πολυ καλυτερη καταναλωση και πολυ μεγαλυτερη εγγυηση του ιαπωνα κατασκευαστη!
Ένα άχρηστο αυτοκίνητο ειναι το mini cooper... τι το θες στην σύγκριση?
Audi Α3 sportswagon χαλαρά για οικογένεια μεταξύ των τριών.
Βέβαια εγώ θα έκανα μια διαφορετική επιλογή σε αυτην την κατηγορία μεγέθους και τιμής, μια all around οικογενειακή επιλογή για πολλά ξένοιαστα χωρις προβλήματα χιλιόμετρα. Θα επέλεγα ενα Nissan Qashqai η το νεο Mitsubishi Eclipse Cross. Ειλικρινά, όσων αφορά το θεμα premium αυτοκίνητο σε αυτην την κατηγορία χρημάτων... δεν νομίζω οτι εχει κανένα νόημα να πας σε premium μάρκα, εχει νόημα να πάρεις περισσότερο σύγχρονο αυτοκίνητο για τα λεφτά που δινεις χωρις να στερησαι design, εξοπλισμό, ποιότητα κι ας ειναι ενα κλικ κάτω απ τα premium...
Το A3.Και μάλιστα στην έκδοση με τους πολλαπλούς και 1.5.Πάρα πολύ καλό πακέτο, με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, κορυφαία ποιότητα και κατά τα δικά μου γούστα όμορφο.Το καλύτερο premium επίσης για ταξίδι Μείον το ότι είναι παραδοσιακά ακριβό και οτι η Audi θέλει ακόμα δουλειά στα aftersales.
Τώρα για τη Giullietta μιας και αναφέρθηκε όντως πανέμορφη και με το καλύτερο μπροστινό σύστημα στην κατηγορία και όχι μόνο αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.
Η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια για να μην πω χειρότερα, ενώ στα ίδια πλαίσια κινείται και η ποιότητα που δεν ενθουσιάζει για αυτοκίνητο 22000 ευρώ.
Σίγουρα ένα καλό αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί να πλησιάσει την κορυφή.
Σαν κατασκευή η BMW 1 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Γενικά όμως το AUDI A3 είναι καλύτερο ως σύνολο. Η Α-CLASS θυμίζει φθηνότερο αυτοκίνητο σε πολλά σημεία. Στην Ευρώπη αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα
Την απάντηση θα τη βρείτε στη Γερμανία που είναι η πατρίδα τους. Audi και με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο. Τα άλλα δύο έχουνε κάποια συν και πλην οπότε η επιλογή είναι στο τι ειναι πιο σημαντικό για τον καθένα.
Το Audi ειναι καινούριο κ 4ης γενιάς. Επομένως αυτό μεταξύ των τριών. Απο την άλλη το Golf ειναι ένα ίδιο αυτοκίνητο κ με την έκδοση r line νομίζω ειναι καλύτερη επιλογή για γερμανικό hatchback κ να σου μείνει κ κανα φραγκο...
Σε αυτη την κατηγορια PREMIUM οχηματων αν θελει καποιος να εχει το κορυφαιο της κατηγοριας,τοτε αγοραζει Alfa Romeo Giulietta....Καθως σε σχεση με τα τρεια Γερμανικα που δοκιμασατε,η Ιταλιδα διαθετει τις καλυτερες επιδοσεις,το αμεσοτερο και κοφτεροτερο συστημα διευθυνσης με 2,2 στροφες,ειναι ομορφοτερη,ειναι οτι πιο οδηγοκεντρικο υπαρχει στην κατηγορια και εχει την πιο εντιμη τιμη αγορας....Σε σχεση με τους τρεις Γερμανους που σου πουλανε ενα υποδιαιστερο οδηγικα αυτοκινητο και στο πουλανε και ακριβοτερα.
αυτος που ξερει απο αυτοκινητα και ειναι να δωσει 35000 χιλ θα παει σε αλλη μαρκα για να εχει ενα πραγματικο premium.απο ποτε η σειρα 1 ειναι premium?στην αγαπητη BMW πραγματικο premium που να δικαιολογει κοστος και ονομα ειναι απο την σειρα5 και πανω το ιδιο ισχυει και για τα αλλα 2...
Από τα 3 ... χωρίς δεύτερη σκέψη Audi A3. Αλλά να το πάρεις στην πλούσια έκδοση με το ψηφιακό ταμπλό, το 7άρι DSQ και κάποια άλλα ακόμα extras όπως sport καθίσματα κλπ ... γιατί εκεί είναι που κάνει την διαφορά το αυτοκίνητο - αν το δεις στην πιο απλή του έκδοση περνάει σχεδόν απαρατείρητο ... Για την BMW σειρά 1 δεν το συζητάμε είναι μετριότατο αυτοκίνητο και δεν έχει και χώρους ... όσο για το A-class μέσα ποιοτικά είναι μετριότατο και εννοείται ότι δεν έχει και χώρους. Οπότε αφού εν τέλει είναι μετριότητες ... γιατί να τα πληρώσεις και για premium ?? Ενώ π.χ στο Qashqai .. τα λεφτά σου τα βλέπεις βρε παιδί μου, στην έκδοση N-Qonnecta look ας πούμε που σε 1,6 diesel 4Χ4 έχει 32000 ... το αμάξι είναι φορτωμένο απο εξοπλισμό τούμπανο ... και αν μη τι άλλο τα βλέπεις τα λεφτά που πληρώνεις! Εάν τώρα πάμε και στο θέμα αξιοπιστία και κόστος συντήρησης ... απορρίπτονται κατ' ευθείαν και τα 3 γερμανικά !
Κανενα απο τα 3 δεν κανει για premium! Θα πηγαινα στο CT με κλειστα ματια που εχει τα ιδια λεφτα (και λιγοτερα ισως) με πολυ καλυτερη καταναλωση και πολυ μεγαλυτερη εγγυηση του ιαπωνα κατασκευαστη!
Ένα άχρηστο αυτοκίνητο ειναι το mini cooper... τι το θες στην σύγκριση? Audi Α3 sportswagon χαλαρά για οικογένεια μεταξύ των τριών. Βέβαια εγώ θα έκανα μια διαφορετική επιλογή σε αυτην την κατηγορία μεγέθους και τιμής, μια all around οικογενειακή επιλογή για πολλά ξένοιαστα χωρις προβλήματα χιλιόμετρα. Θα επέλεγα ενα Nissan Qashqai η το νεο Mitsubishi Eclipse Cross. Ειλικρινά, όσων αφορά το θεμα premium αυτοκίνητο σε αυτην την κατηγορία χρημάτων... δεν νομίζω οτι εχει κανένα νόημα να πας σε premium μάρκα, εχει νόημα να πάρεις περισσότερο σύγχρονο αυτοκίνητο για τα λεφτά που δινεις χωρις να στερησαι design, εξοπλισμό, ποιότητα κι ας ειναι ενα κλικ κάτω απ τα premium...
Alfa romeo julieta. Πολύ καλύτερη και απο τα 3.
Giullietta λεει ο αλλος και την τοποθετει στα premium κιολας.Τι αλλο θα διαβασουμε,μονο και μονο για να την "πουμε" στα γερμανικα.
Το A3.Και μάλιστα στην έκδοση με τους πολλαπλούς και 1.5.Πάρα πολύ καλό πακέτο, με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, κορυφαία ποιότητα και κατά τα δικά μου γούστα όμορφο.Το καλύτερο premium επίσης για ταξίδι Μείον το ότι είναι παραδοσιακά ακριβό και οτι η Audi θέλει ακόμα δουλειά στα aftersales. Τώρα για τη Giullietta μιας και αναφέρθηκε όντως πανέμορφη και με το καλύτερο μπροστινό σύστημα στην κατηγορία και όχι μόνο αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό. Η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια για να μην πω χειρότερα, ενώ στα ίδια πλαίσια κινείται και η ποιότητα που δεν ενθουσιάζει για αυτοκίνητο 22000 ευρώ. Σίγουρα ένα καλό αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί να πλησιάσει την κορυφή.
Σαν κατασκευή η BMW 1 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Γενικά όμως το AUDI A3 είναι καλύτερο ως σύνολο. Η Α-CLASS θυμίζει φθηνότερο αυτοκίνητο σε πολλά σημεία. Στην Ευρώπη αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα
Ναι φίλε julieta. Μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο και απο τα 3.
Η καινουργια a class ανωτερη απο ολα αστο ποιο audi πολυ πισω και η bmw ημιααυτονομη οδηγηση
Την απάντηση θα τη βρείτε στη Γερμανία που είναι η πατρίδα τους. Audi και με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο. Τα άλλα δύο έχουνε κάποια συν και πλην οπότε η επιλογή είναι στο τι ειναι πιο σημαντικό για τον καθένα.
Εσύ τάκη που γελάς μάθε οτι η julieta είναι πολύ καλύτερη και απο τα 3 σε οδικη συμπεριφορά. Αν δεν ξέρεις ρώτησε να μάθεις.
Το Audi ειναι καινούριο κ 4ης γενιάς. Επομένως αυτό μεταξύ των τριών. Απο την άλλη το Golf ειναι ένα ίδιο αυτοκίνητο κ με την έκδοση r line νομίζω ειναι καλύτερη επιλογή για γερμανικό hatchback κ να σου μείνει κ κανα φραγκο...
julieta λλει ο αλλος... Ας γελασω να μην το χασω! χαχαχαχαχα
Θα ήθελα σε αυτό το συγκριτικό να υπήρχε και το mini cooper