H καμπίνα του Audi A4 είναι το κάτι άλλο, τόσο σε design, όσο και σε τεχνολογία! Η ποιότητα βρίσκεται στο πάνω άκρο της κατηγορίας, με ακριβά υλικά, πολυτελές φινίρισμα και απαράμιλλη συναρμογή. Παράλληλα το εσωτερικό βγάζει έναν ιδιαίτερο high-tech χαρακτήρα (όλα τα λεφτά ο εντελώς ψηφιακός πίνακας οργάνων Audi Virtual Cockpit) που και εντυπωσιάζει και δικαιολογεί απόλυτα τον premium χαρακτήρα του μοντέλου. Η ποιότητα υλικών, το φινίρισμα και η συναρμογή είναι υπεράνω κριτικής. Εντυπωσιακής ποιότητας και ευκρίνειας είναι η νέα οθόνη για το σύστημα infotainment, που λειτουργεί και με φωνητικές εντολές. Ξεχωριστός είναι ο και ο επιλογέας-joystick για το αυτόματο κιβώτιο στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Από την άλλη, το εσωτερικό της C-Class διαθέτει πολύ όμορφη αισθητική, ενώ την παράσταση κλέβει και ο διακόπτης του συστήματος πολυμέσων COMMAND, που παρέχει (έξτρα) και λειτουργία αφής. Στο ποιοτικό κομμάτι, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί ακολουθούν φυσικά τα γνωστά, υψηλά ποιοτικά στάνταρ της Mercedes, ενώ το φινίρισμα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα. Σε τελική ανάλυση όμως και συγκριτικά με το Α4, το ταμπλό δεν φαίνεται το ίδιο πολυτελές κυρίως λόγω της χρήσης πολλών γυαλιστερών υλικών. Ούτε εδώ υπάρχει οθόνη αφής για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, ενώ ο επιλογέας του κιβωτίου είναι μοχλός στην κολώνα του τιμονιού.
Σε επίσημο site MB: "Ρεζερβουάρ καυσίμου αυξημένης χωρητικότητας (66 l) - 69,58 Ευρώ".
Η MB Hellas έπρεπε να προπαραγγέλνει όλα τα αυτοκίνητα με αυτό, αφού ξέρει τον Έλληνα οδηγό... Για 70€ γίνεται ρόμπα η Mercedes...
Όσες φορές και αν ξαναβάλετε αυτό το συγκριτικό δεν θα κουραστό να σας γράφω ότι δεν είναι της ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα.Ρωτήστε ένα μηχανικό τουτουνακίων, γιατί το merc έχει τους πρόβολους εκεί που τους έχει και γιατί το άλλο πολύ απλά δεν μπορεί να τους έχει εκεί, όπως επίσης και γιατί το μεταξόνιο έχει διαφορά...ΚΑΛΗΝΥΧΤΟΥΔΙΑ.
δωσε κι αλλο germanotsolias οσοι εχουν παρει ιταλοιαπωνεζικα εχουν βαλει τα κλαματα και τα πουλανε οσο οσο για να παρουν γερμανικα μετα τα σχολια σου εισαι απλα θεος συνεχισε ειδικα τον τελεταιο καιρο που δεν υπαρχουν πολλες αφορμες για γελιο εισαι οαση.@Αντωνης ο βασικος λογος που οι βασικες εκδοσεις της mercedes εχουν μικρο ρεζερβουαρ ειναι γιατι στις επισημες μετρησεις βαρους πρεπει το ντεποζιτο να ειναι περιεχει ενα συγκεκριμενο ποσοστο καυσιμου οποτε φαινεται ελαφρυτερο απο οσο ειναι στην πραγματικοτητα και μετα λενε οτι παρα τον εξοπλισμο δεν εχουμε αυξηση βαρους απλα ψιλοαπατη δηλαδη.
Εννοια σου και ρομπα γινονται οι ιταλο-ιαπωνες με τους κουβαδες που πουλανε που στα 15 χρονια ειναι για πεταμα...
Οσοι ξερουν τι εστι μερσεντες δε κολανε στα 70€ του ρεζερβουαρ,να εισαι σιγουρος!
Σε επίσημο site MB: "Ρεζερβουάρ καυσίμου αυξημένης χωρητικότητας (66 l) - 69,58 Ευρώ". Η MB Hellas έπρεπε να προπαραγγέλνει όλα τα αυτοκίνητα με αυτό, αφού ξέρει τον Έλληνα οδηγό... Για 70€ γίνεται ρόμπα η Mercedes...
Όσες φορές και αν ξαναβάλετε αυτό το συγκριτικό δεν θα κουραστό να σας γράφω ότι δεν είναι της ίδιας κατηγορίας αυτοκίνητα.Ρωτήστε ένα μηχανικό τουτουνακίων, γιατί το merc έχει τους πρόβολους εκεί που τους έχει και γιατί το άλλο πολύ απλά δεν μπορεί να τους έχει εκεί, όπως επίσης και γιατί το μεταξόνιο έχει διαφορά...ΚΑΛΗΝΥΧΤΟΥΔΙΑ.
δωσε κι αλλο germanotsolias οσοι εχουν παρει ιταλοιαπωνεζικα εχουν βαλει τα κλαματα και τα πουλανε οσο οσο για να παρουν γερμανικα μετα τα σχολια σου εισαι απλα θεος συνεχισε ειδικα τον τελεταιο καιρο που δεν υπαρχουν πολλες αφορμες για γελιο εισαι οαση.@Αντωνης ο βασικος λογος που οι βασικες εκδοσεις της mercedes εχουν μικρο ρεζερβουαρ ειναι γιατι στις επισημες μετρησεις βαρους πρεπει το ντεποζιτο να ειναι περιεχει ενα συγκεκριμενο ποσοστο καυσιμου οποτε φαινεται ελαφρυτερο απο οσο ειναι στην πραγματικοτητα και μετα λενε οτι παρα τον εξοπλισμο δεν εχουμε αυξηση βαρους απλα ψιλοαπατη δηλαδη.
Εννοια σου και ρομπα γινονται οι ιταλο-ιαπωνες με τους κουβαδες που πουλανε που στα 15 χρονια ειναι για πεταμα... Οσοι ξερουν τι εστι μερσεντες δε κολανε στα 70€ του ρεζερβουαρ,να εισαι σιγουρος!