Το προσθιοκίνητο Αudi A4 κρατάει γερά, υποστρέφει δύσκολα και «ακολουθεί» όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί γρήγορα.

Η πισωκίνητη Mercedes C 180 χαρακτηρίζεται από την υψηλή ποιότητα κύλισης, την ευελιξία και την αυξημένη ασφάλειας σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.

Οδική συμπεριφορά: Προσθιοκίνητο Α4 vs πισωκίνητης C-Class

53.928 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2016)

Εξαιρετική είναι η θέση οδήγησης του Α4 με άπλετη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Από εκεί και πέρα, γρήγορα διαπιστώνεις πως το μεσαίο Audi έχει ανεβάσει στα ύψη τον πήχη της ποιότητα κύλισης. Παρά τις έξτρα σπορ αναρτήσεις του μοντέλου της δοκιμής, το ταξίδι είναι ήσυχο και τα χιλιόμετρα καταπίνονται με χαρακτηριστική ευκολία. Η νέα πλατφόρμα έχει βοηθήσει εμφανώς την ακαμψία, με τη στιβαρότητα του συνόλου να θυμίζει… βράχο. Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά είναι αρκετά ελαφρύ και όχι τόσο άμεσο, όπως θα ήθελε ένας απαιτητικός οδηγός. Αυτό όμως δεν κάνει το προσθιοκίνητο Α4 λιγότερο ευκίνητο. Απεναντίας, κρατάει γερά, υποστρέφει δύσκολα και το σύνολο «ακολουθεί» όταν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί γρήγορα. Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, αλλά προσφέρει μια σωστή αναλογία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Αξια ειδικής μνείας τα φρένα, που σταματούν το Α4 από τα 100 χλμ./ώρα σε 33,7 μ!
Στον αντίποδα, η πισωκίνητη Mercedes C180 εντυπωσιάζει με την ευελιξία της, ακόμη και μέσα στην πόλη. Η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα, αλλά η έξτρα σπορ ανάρτηση του μοντέλου δοκιμής σε συνδυασμό με τους τροχούς των 18 ιντσών δεν «σβήνει» κάποιες «ξερές» αντιδράσεις κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Η εξαιρετική ηχομόνωση και η πολύ καλή αεροδυναμική πάντως αφήνουν εκτός καμπίνας όλους τους θορύβους. Σε πιο κλειστές, στριφτερές διαδρομές, η C180 «πατάει» πειστικά, κρατάει δυναμικά και προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα ασφάλειας. Μάλιστα, η πίσω κίνηση της δίνει και μια σπορτίφ χροιά, με το τιμόνι να είναι ακριβές και σχετικά καλό σε πληροφόρηση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto