Tο μικρότερο Q1 θα δανείζεται μέρη από το Α1 (κατασκοπευτική εικόνα).

Tο Q3 θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του Audi A3 (κατασκοπευτική εικόνα).

Το εσωτερικό του Audi Q1 αναμένεται άκρως νεανικό και μοντέρνο. Σίγουρα θα έχει επιρροές από το Α1, ωστόσο θα υπάρχουν οι μικρές αυτές διαφοροποιήσεις ώστε να το καταστήσουν ξεχωριστό. Η λογική θα είναι minimal, ενώ το ταμπλό θα είναι στραμμένο ελαφρώς προς την μεριά του οδηγού.

Αναφορικά με το Q3, οι εξωτερικές διαστάσεις αναμένονται αντίστοιχες με του σημερινού, δηλαδή το μήκος του θα παραμείνει στα 4,4 μ. (κατασκοπευτική εικόνα).

H Audi «υποδέχεται» τα νέα crossover Q1 & Q3

19.389 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2014)

Σε δύο χρόνια θα λανσαριστούν δύο νέα crossover από την Audi, η καινούργια γενιά του Q3 και το «νεογέννητο» μικρό Q1, τα οποία θα συμβάλλουν κατά κύριο λόγο ώστε το 45% των πωλήσεων της Audi μέχρι το 2020 να αφορά SUV μοντέλα!

Ο Rupert Stadler, τo Νο1 της Audi, στο Σαλόνι αυτοκίνητου του Πεκίνου πριν λίγους μήνες το είπε ξεκάθαρα: «Μέχρι το 2020 το 45% των μοντέλων της Audi που θα πωλούνται θα είναι SUV». Μια πραγματική επιδρομή, λοιπόν, όπου η οικογένεια Q θα γιγαντωθεί και θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Έτσι, δίπλα στα Q3, Q5 και Q7 θα προστεθούν νέα μοντέλα όπως το Q6 (από το 2016 ως βασικός ανταγωνιστής της BMW X4), το Q8 (το μεγαλύτερο SUV της οικογένειας) και το Q1, το οποίο θα είναι επόμενο μικρό SUV πόλης της Audi και αυτό που μαζί με το Q3 θα επωμιστεί το μεγαλύτερος βάρος του 45% που αναφέραμε προηγουμένως.

Σχεδίαση σε νέα γλώσσα
Όπως αποκαλύπτεται από τις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε, τα δύο νέα SUV μοντέλα της Audi αποκαλύπτουν τη νέα, άκρως επιθετική και δυναμική, σχεδιαστική γλώσσα της γερμανικής εταιρείας. Κοινά χαρακτηριστικά τους είναι βέβαια οι έντονες ακμές και γωνίες στο αμάξωμα, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών, η μεγάλη εξάγωνη μάσκα με τα τρισδιάστατα δακτυλίδια στο κέντρο της, οι τεράστιες εισαγωγές αέρα στους προφυλακτήρες και τα λεπτεπίλεπτα φανάρια τα οποία θα είναι τεχνολογίας LED. Σε κάθε περίπτωση, από όποια γωνία και αν κοιτάξεις τα δύο μοντέλα είναι άκρως επιθετικά και τονίζουν τον premium χαρακτήρα της μάρκας.

Στη βάση των Α
Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις διαστάσεις των δύο μοντέλων, αυτά είναι λίγο πολύ αναμενόμενα. Έτσι, το Q3 θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα του Audi A3, ενώ το μικρότερο Q1 θα δανείζεται μέρη από το Α1. Το μήκος του λοιπόν θα είναι μικρότερο από τα 4 μέτρα, η απόσταση από το έδαφος κοντά στα 170 χλστ. ενώ μικρός θα είναι και ο κύκλος στροφής (10,5 περίπου μέτρα), στοιχείο που ενισχύει την ευελιξία του αυτοκινήτου μέσα στην πόλη.

Αναφορικά με το Q3, οι εξωτερικές διαστάσεις αναμένονται αντίστοιχες με του σημερινού, δηλαδή το μήκος του θα παραμείνει στα 4,4 μέτρα, ωστόσο το μοντέλο θα είναι ελάχιστα πιο κοντό και πιο φαρδύ. Όσον αφορά στην πλατφόρμα και τα μηχανικά μέρη αναμένονται εκτεταμένες βελτιώσεις με ιδιαίτερη έμφαση στη μείωση του βάρους.

Κινητήρες από τα 1.200 κυβικά
Σε επίπεδο κινητήρων, το Audi Q1 θα λάβει όλη την γκάμα από το Α1. Έτσι, στη βάση των βενζινοκινητήρων θα βρίσκεται ο 1,2 TFSI των 86 ίππων ο οποίος θα καταναλώνει ελάχιστα παραπάνω από 5,0 λίτρα/100 χλμ., έπειτα τοποθετείται ο 1,4 των 122 ίππων, στη συνέχεια θα έρχεται ο 1,4 TFSI με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων ο οποίος θα αποδίδει 150 ίππους, ενώ στην κορυφή θα βρίσκεται ο 1,4 TFSI των 185 ίππων. Σκέψεις για εκδόσεις QS1 και QRS υπάρχουν, δεν γνωρίζουμε όμως πότε ακριβώς θα υλοποιηθούν. Αναφορικά με τους diesel, στο επίκεντρο θα βρίσκεται βέβαια ο νέος 1,4 TDI των 90 και 105 ίππων. Όσον αφορά το Q3, τέλος, η γκάμα των βενζινοκινητήρων θα ξεκινά από τα 1,4 λίτρα, ενώ στους diesel από τα 2.000 κυβικά, με αντίστοιχες ιπποδυνάμεις με τα σημερινά μοντέλα, όμως με αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση.

Η άποψή μας
Τα Audi Q1 και Audi Q3 θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο ώστε το 45% των πωλήσεων της γερμανικής φίρμας να αφορά SUV μοντέλα. Για την επιτυχία τους προτάσσουν τη δυναμική σχεδίαση, τον premium χαρακτήρα τους και την προηγμένη τεχνολογία. Φυσικά, αυτό που αναμένεται να κάνει θραύση είναι το Q1 μιας και για πρώτη φορά η Audi θα κατέβει σε μία κατηγορία που δεν έχει δραστηριοποιηθεί.

Toyota
moto