Σβέλτος σε επιδόσεις, πολιτισμένος σε λειτουργία και οικονομικός είναι ο 1.000άρης turbo κινητήρας βενζίνης των 115 ίππων.

    Κινητήρας: Γρήγορος και οικονομικός

    138.722 Επισκέψεις στο άρθρο (26/5/2017)

    Κάτω από το καπό του Audi Q2 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,0 TSI κινητήρας του γκρουπ, ο οποίος μας έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις ακόμη και από μεγαλύτερα σε όγκο αυτοκίνητα (βλ. Skoda Octavia, SEAT Ateca, Audi A3 κτλ.). Αυτός αποδίδει 116 άλογα και 200 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.000 έως τις 3.500 σ.α.λ. και στην πράξη εντυπωσιάζει τόσο με την επιδόσεις, όσο και την χαμηλή του κατανάλωση. Πιο συγκεκριμένα, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,6 δλ., ενώ το 60-100 με 4η και 80-120 με 5η ολοκληρώνονται σε 7,9 και 11,8 δλ.. Αναφορικά με την λειτουργία του, αυτή είναι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών και πολιτισμένη παρά την 3κύλινδρη φύση του ακόμη και στις ψηλές στροφές. Τέλος, αναφορικά με την κατανάλωση, η Audi ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ., ωστόσο στην πράξη υπολογίστε περίπου 6,5, νούμερο πολύ καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Mercedes
    test center