Με 190 άλογα και 400 Nm ροπής ο 2,0 ΤDI κινεί με απόλυτα επάρκεια το νέο Audi Q5, χωρίς μάλιστα να «ξεφεύγει» σε κατανάλωση.

Kινητήρας: Πολιτισμένος, ικανός και οικονομικός

67.171 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2017)

Ο 16βάλβιδος, 2λιτρος TDI, που κινεί το Q5 της δοκιμής, αποδίδει 190 άλογα και 400 Nm ροπής. Στην πράξη είναι ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία και δεν «ακούγεται», ενώ χάρη στο «έξυπνο» turbo είναι ελαστικός από χαμηλά με καλή απόκριση, ειδικά με επιλεγμένο το πρόγραμμα Dynamic. Στο επιλογή Efficient δείχνει νωθρός, αλλά σε γενικές γραμμές και σε συνδυασμό  με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic κινεί σβέλτα το 1.670 κιλών αμάξωμα. Σχετικά με την κατανάλωση τώρα μπορεί τα 4,9 λτ./100 χλμ., που υπόσχεται η Audi να είναι ουτοπία, αλλά τα 8,8 λτ./100 χλμ. που είδαμε είναι μια λογική τιμή για τετρακίνητο μεσαίο SUV. Στην συγκρατημένη σχετικά κατανάλωση βοηθά και η νέα «oικολογική» τετρακίνηση quattro ultra, που δεν βασίζεται σε κεντρικό μπλοκέ διαφορικό (υπάρχει στην μη εισαγόμενη έκδοση 3,0 TDI), αλλά σε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη, δίνοντας τη δυνατότητα για απεμπλοκή των πίσω τροχών από τη μετάδοση, όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
NISSAN