O γερμανικός βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore μετέτρεψε το ήδη ισχυρό Audi R8 V10 Plus σε ένα «κτήνος» 850 ίππων!

Τρία διαφορετικά Stage βελτίωσης με την ισχύ να αυξάνεται από 35 έως 240 ίππους.

Σφυρήλατες μπιέλες, πιστόνια υψηλής απόδοσης και remap στον ECU «απογείωσαν» την ισχύ!

Audi R8 με 850 άλογα

5.190 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2016)

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore προσφέρει τρία στάδια βελτίωσης του Audi R8 V10 Plus, με αύξηση της ισχύος από 35 έως 240 ίππους.

Για ακόμα μία φορά, ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore έκανε ότι καλύτερο προκειμένου να μετατρέψει το ήδη ισχυρό Audi R8 V10 Plus σε ένα «κτήνος» 850 ίππων. Μπορεί να μην ασχολήθηκε και πολύ με την εξωτερική εμφάνιση, να μην άγγιξε καν το εσωτερικό του, αλλά έδωσε όλη του την προσοχή στη βελτίωση του κινητήρα, ώστε το νέο δημιούργημά του να είναι υπερβολικά γρήγορο.

Πως κατάφεραν όμως οι μηχανικοί της Wheelsandmore να προσθέσουν 240 ίππους στον 10-κύλινδρο κινητήρα του R8; Αρχικά, τοποθέτησαν σφυρήλατες μπιέλες και πιστόνια υψηλής απόδοσης, έπειτα επαναπρογραμμάτισαν τον εγκέφαλο και αντικατέστησαν την εξάτμιση με μια χειροποίητη που διαθέτει ενσωματωμένο σύστημα βαλβίδων, με αποτέλεσμα το γερμανικό supercar να φτάσει στους 850 ίππους και στα 730 Nm ροπής.


Βέβαια, αυτό είναι το Stage 3 της βελτίωσης. Για τους πιο «ήρεμους» οδηγούς, ο βελτιωτικός οίκος φρόντισε να δημιουργήσει το Stage 1, με αύξηση μόλις 35 ίππων, αλλά και το Stage 2 που δίνει στο Audi 167 άλογα.

Εκτός από την αύξηση της ιπποδύναμης, οι βελτιωτές φρόντισαν να τοποθετήσουν ένα μπλοκέ-διαφορικό της Drexler και νέα ρυθμιζόμενη αγωνιστική ανάρτηση με λειτουργία υδραυλικής ανύψωσης. Τέλος, αφαιρέθηκαν οι εργοστασιακοί τροχοί και τοποθετήθηκαν νέοι, ενώ τα ελαστικά είναι Continental Sport Contact 5P, μεγέθους 225/30/20 εμπρός και 325/25/21 πίσω.

Toyota
moto