Ο 5κύλινδρος 2,5λιτρος TFSI προσδίδει εκρηκτικές επιδόσεις στο RSQ3

Κορυφαίο σε λειτουργία το διπλού συμπλέκτη S tronic, με σωστές «αντιδράσεις» στο αυτόματο mode και πολύ καλή απόκριση στο χειροκίνητο.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Συνδυασμός ευχαρίστησης

24.804 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2016)

Στη επέλαση των 4κύλινδρων, η Audi αντιστέκεται εφοδιάζοντας τις RS εκδόσεις της με την πιο πρόσφατη έκδοση του 5κύλινδρου, 2,5λιτρου TFSI βενζινοκινητήρα, με 340 ίππους ισχύος και 450 Nm ροπής. Πρόκειται για ένα μοτέρ-κόσμημα, που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 7 σχέσεων S tronic της Audi, με manual λειτουργία και paddles αλλαγών σχέσεων πίσω από το τιμόνι. Στην πράξη, ο συνδυασμός προσφέρει τα μέγιστα στο να αναδείξει τις μεγάλες δυνατότητες του κινητήρα, και σε συνδυασμό με την πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης, να προσφέρει στο βαρύ αμάξωμα του RS Q3 εκρηκτικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και 60-100 χλμ./ώρα μόνο σε 2,6 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,1 δλ.). Από πλευράς λειτουργίας, στο Comfort του Audi Drive Select ο κινητήρας φροντίζει ώστε να παρέχει τη ροπή του με όσο το δυνατόν πιο «γλυκό» τρόπο για να πριμοδοτήσει την καθημερινή χρήση, όμως στο Dynamic το μοτέρ ξυπνά και μέσω ηχητικών ξεσπασμάτων, προσφέρει όλη τη δύναμή του στη διάθεση του οδηγού. Το μόνο αρνητικό της όλης υπόθεσης; Η κατανάλωση, που σε πιεσμένους ρυθμούς φθάνει σε πολύ υψηλά επίπεδα, απαιτώντας σύνεση και υπομονή για να πέσει κάτω από τα 10 λτ./100 χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SPRING SEAT
NISSAN