Στην αρένα του AutoΤρίτη μπαίνουν δύο σπορ μοντέλα που έρχονται αντιμέτωπα σε μια μάχη 660 ίππων! Ποιος θα είναι ο τελικός νικητής;

Το Ford Focus RS νικά κατά κράτος σε ιπποδύναμη, όντας ισχυρότερο κατά 40 ίππους, όμως είναι αυτή η διαφορά ικανή να του δώσει τη νίκη σε αυτή τη «μονομαχία»;

Zoom στις δύο μονές απολήξεις της εξάτμισης του Ford Focus RS.

Ο αεροδυναμικός διαχύτης του Audi S3 πλαισιώνεται από δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Zoom στο λογότυπο RS που κοσμεί το πίσω μέρος της κορυφαίας έκδοσης του Focus.

Zoom στο πίσω μέρος του Audi S3.

Ford Focus RS Vs Audi S3

Διαβάστηκε από 103459 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2018
 

Audi S3 και Ford Focus RS έρχονται αντιμέτωπα στην hot hatch κατηγορία, με περισσότερα κοινά στοιχεία από ποτέ αλλά και –πάλι- τόσο διαφορετικό χαρακτήρα. Η ατμόσφαιρα στο βουνό μυρίζει μπαρούτι και συνοδεύεται ηχητικά από τους «πυροβολισμούς» των εξατμίσεων...

Το Focus RS αποτελεί την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου Ford, η οποία στην τελευταία του γενιά απέκτησε σύστημα τετρακίνησης, προσδίδοντάς του έναν ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα. Τετρακίνηση υπήρχε πάντα στο στρατόπεδο της Audi και φυσικά την «φορούσε» σε όλες του τις γενιές το μικρομεσαίο S3. Η παραπλήσια ιπποδύναμη και τιμή στην ελληνική πραγματικότητα του σήμερα, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για μια απευθείας αντιπαράθεση, άσχετα αν σε χαρακτήρα, απέναντι στο Focus «μπαίνει» το πιο ισχυρό και πολύ πιο ακριβό, κορυφαίο Audi RS3. Με επίκεντρο λοιπόν την τιμή, εστιάζουμε στο τι πληρώνεις τελικά στην κάθε περίπτωση. 
 
Εμφάνιση: Αξίζει περισσότερα η εμφάνιση του RS
Η «ταυτότητα» των δύο αυτοκινήτων εκδηλώνεται αρχικά μέσω της σχεδίασής τους. Το Audi S3 Sportback τονίζει μέσω ελαφρά διαφοροποιημένων στοιχείων τον σπορ χαρακτήρα του, όπως άλλωστε συνηθίζει να κάνει η Audi στα πιο «ειδικά» της μοντέλα. Πάνω στην κομψή λοιπόν σιλουέτα του 5θυρου Sportback αμαξώματος του Α3, η έκδοση S φέρει τα στοιχεία της ανανέωσης του μοντέλου (νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω), νέους πιο επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρες και 4 απολήξεις εξατμίσεων που πλαισιώνονται όμορφα από τον διαχύτη στο πίσω μέρος. Το αποκλειστικά πεντάθυρο Focus RS στη νέα του γενιά είναι πιο διακριτικό από τα 3θυρα προγενέστερα μοντέλα της σειράς, ωστόσο συγκριτικά με το S3 δείχνει τα δόντια του άμεσα. Η όμορφη αεροτομή στο πίσω μέρος και οι 19 ιντσών ζάντες αποτελούν κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισής του, ενώ η δυναμική του πηγάζει από το επιθετικής σχεδίασης εμπρόσθιο μέρος και τον πίσω διαχύτη με τις 2 μπούκες των εξατμίσεων εκατέρωθεν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

Η Bentley Flying Spur «μαυρίζει»

BMW X5 VS Volvo XC90

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Mε νέο σύστημα infotainment το ηλεκτρικό XC40

Η Mustang της SEMA

Επιβεβαιώθηκε η ηλεκτρική BMW Σειρά 1

Nέο Audi Q7 60 TFSI e

Νέα επιχείρηση από Volvo & Geely

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »