Πιο γεμάτος παντού και πιο ικανός αποδεικνύεται στην πράξη ο δίλιτρος κινητήρας του Audi S3. Η μετάδοση (τετρακίνηση, κιβώτιο) και το launch control του, διευκολύνουν τον οδηγό να γευθεί τις εντυπωσιακές του επιδόσεις, αβίαστα. Ισχυρότερος στα χαρτιά είναι ο 2,3 λτ. EcoBoost κινητήρας του Focus RS με 350 ίππους. Ο –τεχνητός- ήχος που παράγει τόσο μέσω του sound symposer για την καμπίνα, όσο και από τα «κλαπέτα» της εξάτμισης, εντείνει τον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του.

Κινητήρας: Όλα τα λεφτά ο κινητήρας του S3

113.811 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2018)

Ο κινητήρας του Audi S3 είναι ο γνωστός μας δίλιτρος TFSI ο οποίος σε αυτή του την έκδοση ανέβασε την απόδοσή του στους 310 ίππους και στα 400 Nm ροπής όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic (προαιρετικά). Η Ford έχει κατεβάσει από τα ράφια της τον κορυφαίο EcoBoost κινητήρα των 2,3 λίτρων για το RS, με την απόδοσή του να ανέρχεται στα 350 άλογα και τα 440 Nm ροπής. Στην πράξη και παρά την χαμηλότερη απόδοσή του, ο κινητήρας του S3 τα καταφέρνει καλύτερα σε όλους τους τομείς, αφού σε συνδυασμό με το S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που συνδυάζεται, χαρίζει καυτές πραγματικά επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση και πιο ευρύ φάσμα λειτουργίας. Οι χαρακτηριστικές κλαγγές των εξατμίσεων του S3 σε κάθε εναλλαγή σχέσης προς τα πάνω αποτελούν το μοναδικό ηχητικό high light, σε αντίθεση με τους ήχους που παράγει το σύστημα εξάτμισης του Focus RS σε κάθε ενέργεια. Σε νούμερα S3 σε συναίσθημα RS...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
moto