Το εσωτερικό του Focus RS προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, με τα μπάκετ καθίσματα και τα επιπλέον όργανα στο ταμπλό να αποτελούν στοιχεία αυτής της έκδοσης.

Το εσωτερικό του Focus RS προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, με τα μπάκετ καθίσματα και τα επιπλέον όργανα στο ταμπλό να αποτελούν στοιχεία αυτής της έκδοσης.

High light στο εσωτερικό τα τρία όργανα που δεσπόζουν στο άνω μέρος του ταμπλό.

Κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και high tech διάκοσμο συναντούμε στο εσωτερικό του Audi S3. Tα σπορ στοιχεία της έκδοσης είναι διακριτικά αλλά σε κάθε περίπτωση εντείνουν τον γενικότερα ευχάριστο χαρακτήρα του.

Κορυφαίο επίπεδο ποιότητας και high tech διάκοσμο συναντούμε στο εσωτερικό του Audi S3. Tα σπορ στοιχεία της έκδοσης είναι διακριτικά αλλά σε κάθε περίπτωση εντείνουν τον γενικότερα ευχάριστο χαρακτήρα του.

Το ατού του Audi S3 στο εσωτερικό είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Eσωτερικό: Tα μπάκετ του RS είναι αλλού...

Διαβάστηκε από 103506 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2018
 

Ο εσωτερικός «κόσμος» των δύο αυτοκινήτων ακολουθεί πιστά τα σχεδιαστικά και ποιοτικά στάνταρ των μικρότερων εκδόσεων, με τις σπορ αναφορές να διανθίζουν την εικόνα τους. Το S3 αρχικά, διακρίνεται για τον πιο σύγχρονο και high tech διάκοσμό του, ενώ ποιοτικά είναι άρτιο με πολύ καλής ποιότητας υλικά και τέλεια συναρμολόγηση. Αν και πλέον τα σπορ στοιχεία μπορείς να τα βρεις και στις S-Line εκδόσεις των μικρότερων εκδόσεων του Α3, σε κάθε περίπτωση συμπληρώνουν τον ευχάριστο συνολικά διάκοσμο. Το Focus RS από την άλλη δεν έχει αυτό το «κάτι» επιπλέον που να το διαφοροποιεί αισθητά από τις απλές εκδόσεις, με τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και τα οργανάκια ενδείξεων στο πάνω μέρος του ταμπλό να είναι τα μοναδικά στοιχεία που το διαφοροποιούν. Στην πράξη πάντως, η ψηλή τοποθέτηση του καθίσματος δεν διαμορφώνει μια σπορ θέση οδήγησης. Θα θέλαμε να καθόμασταν λίγο πιο χαμηλά και το κάθισμα να ρυθμίζεται. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται στα πολύ καλά επίπεδα των απλών εκδόσεων του Focus, όπως και το φινίρισμα. Οι χώροι είναι καλοί για 4 επιβάτες και στα δύο αυτοκίνητα, με τον χώρο αποσκευών να έχει υποστεί μείωση όγκου από τις απλές εκδόσεις τους. Ετσι έχουμε 340 λίτρα χώρο αποσκευών στο S3 και 260 λίτρα διαθέσιμα στο πίσω μέρος του Focus RS.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Το νέο Nissan GT-R;

Έρχεται BMW i1

Τα πλάνα της Volvo για το μέλλον

Τέλος ο V8 από τη νέα Mercedes-AMG C 63

Mπήκε σε παραγωγή η Bentley Flying Spur

Νέα BMW M3 προ των πυλών

Νέο Volvo XC40 Recharge

Με 4κίνηση & drift mode η νέα Mercedes-AMG C 63

Στο Top 20 των εταιρειών η Mercedes-Benz Ελλάς

Παραμένει στην γκάμα της BMW η i3

Με 700 ίππους η ηλεκτρική Porsche Macan

Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

Nissan Charge: Εφαρμογή για να φορτίζεις πιο εύκολα

Αυτό είναι το πιο πολύτιμο R34 GT-R (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »