Αποτελεσματικό σε κάθε ζήτηση είναι το Audi S3, προβάλλοντας εξαιρετική φιλικότητα στην διαχείριση των 310 ίππων του.

To Focus RS είναι πιο συμμετοχικό και πολύ πιο fun to drive. Τα κάνει «όλα», όπως αρμόζει στον σκληροπυρηνικό του χαρακτήρα.

Οδική συμπεριφορά: Δίνει RέSτα το Focus

113.853 Επισκέψεις στο άρθρο (6/7/2018)

Το βασικότερο και πιο ενδιαφέρον στοιχείο διαφοροποίησης των δύο αυτοκινήτων έχει να κάνει με τον οδηγικό χαρακτήρα του καθενός. Σαφέστατα η «καυτή» αλλά όχι κορυφαία έκδοση του A3, προάγει ένα περισσότερο καθημερινό προφίλ τόσο σε αίσθηση όσο και ρύθμιση της ανάρτησης ή ποιότητα κύλισης, όμως η ικανότητά της να κινηθεί γρήγορα σε κάθε διαδρομή παραμένει το βασικό της χαρακτηριστικό. Το αξιοθαύμαστο στην περίπτωση του S3 είναι ότι όλο αυτό δείχνει να βγαίνει αβίαστα. Φρενάρεις, σημαδεύεις με το -θετικό σε ακρίβεια αλλά όχι τόσο σε αίσθηση- τιμόνι, πατάς γκάζι και βγαίνεις με πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από όσα θεωρείς «πολλά» από μια στροφή. Σπάνια θα υποστρέψει και ακόμα πιο δύσκολα θα υπερστρέψει, στην έξοδο μιας παρατεταμένης στροφής και μόνο. 
 
Το Focus από την άλλη, προβάλλει έναν πολυσχιδή χαρακτήρα, ικανό να χαρίσει χαμόγελα αβίαστα σε κάθε βόλτα μαζί του. Σε κάθε θέση του συστήματος παραμετροποίησης της οδικής του συμπεριφοράς (Normal, Sport, Drift, Track) διαφοροποιείται ανάλογα η συμπεριφορά του, κάτι που δεν ισχύει τόσο στην περίπτωση του S3 (μέσω του συστήματος Drive Select). Αυτό, σε συνδυασμό με το πιο «ενεργό» και άμεσο μπροστινό και την απόδοση των 350 ίππων, το καθιστούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία, όσον αφορά τον fun to drive χαρακτήρα. Και στο Focus η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη (όχι τόσο σοφιστικέ σύστημα όπως η προαιρετική Magnetic Ride του S3), με την νορμάλ θέση να είναι μεν σκληρή αλλά ανθρώπινη και την Sport να επιλέγεται μόνον σε πολύ καλό δρόμο ή για χρήση πίστας. Σε κάθε περίπτωση με το Focus έχεις να επιλέξεις αν θες να κινηθείς γρήγορα ή εντυπωσιακά, με την συμπεριφορά του σε κάθε ζήτηση να είναι εξαιρετική.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

PEUGEOT NEW EVANS
4green