Η Nissan, η Mercedes κι η BMW είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες που εργάζονται πάνω στο σύστημα της αυτόνομης οδήγησης, χωρίς τη συμβολή του οδηγού.

Οι εταιρείες είναι σχεδόν έτοιμες να κυκλοφορήσουν αυτόνομα μοντέλα, όμως δεν το επιτρέπει ακόμα η νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, γεγονός που απομακρύνει τη συγκεκριμένη εφαρμογή στο 2020.

Αυτόνομη οδήγηση από το 2020

9.640 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2013)

Η Nissan είχε ανακοινώσει ότι εργάζεται πάνω στο σύστημα αυτόνομων οχημάτων και μάλιστα είχε δημοσιεύσει σχετικές εικόνες, τώρα η Mercedes ανάρτησε ένα βίντεο από την S-Class, που… οδηγείται μόνη της.

Λίγο καιρό πριν είχαμε αναφέρει την προσπάθεια της ιαπωνικής φίρμας να δημιουργήσει αυτόνομα οχήματα. Χαρακτηριστικά είχε επιβεβαιώσει η Nissan πως στα επόμενα σχέδια της είναι η δημιουργία «πλήρως αυτόνομων οχημάτων», τα οποία θα κινούνται και θα λειτουργούν χωρίς τη συμβολή του οδηγού, ενώ θα έχουν προσιτή τιμή.

Ειδικότερα, τα νέα αυτόνομα μοντέλα θα προσφέρουν επιπλέον οδηγικές ανέσεις κι εξελιγμένες τεχνολογικές εφαρμογές, όπως περιστροφικές κάμερες με σύνδεση δορυφόρου, συστήματα «τεχνητής νοημοσύνης» και scanner, προκειμένου έτσι ο έλεγχος διεύθυνσης του αυτοκινήτου να είναι αυτοματοποιημένος, άμεσος και βέβαια πιο αποτελεσματικός.

Από την άλλη, η Mercedes στη νέα S-Class με 5 κάμερες και 6 αισθητήρες ραντάρ «ελέγχει» την οδήγηση και επισημαίνει το σωστό και το λάθος στο δρόμο. Βέβαια, όπως τονίζει ο υπεύθυνος του συγκεκριμένου προγράμματος της φίρμας Jochen Hermann, «η επανάσταση στην αυτόνομη οδήγηση δεν μπορεί να έρθει από τη μια μέρα στην άλλη, αλλά σταδιακά, ενώ ακόμα τελικός αποδέκτης των εντολών παραμένει ο άνθρωπος». Ενδιαφέρον παρουσιάζει το βίντεο που κυκλοφόρησε και μπορείτε να δείτε παρακάτω.

Ταυτόχρονα κι άλλες εταιρείες, όπως η BMW φιλοδοξεί να εξοπλίσει τα μοντέλα της με ένα προηγμένο σύστημα παρκαρίσματος, όπου ο οδηγός, απλά θα παρακολουθεί το αυτοκίνητο να εκτελεί τις εντολές του και μάλιστα πολύ σύντομα.

Καταληκτικά, φαίνεται ότι έχει τεθεί για τη συγκεκριμένη εφαρμογή ένας χρονικός ορίζοντας μέχρι το 2020 και αυτό όχι γιατί οι εταιρείες δεν είναι έτοιμες να λανσάρουν τέτοια οχήματα, αλλά γιατί δεν το επιτρέπει η νομοθεσία, η οποία πρέπει να αλλάξει σημαντικά. Θα πρέπει επομένως η Ευρωπαϊκή Ένωση, να αποδεχτεί το νέο σύστημα αυτόνομης οδήγησης και για όρια πολύ παραπάνω των 10χλμ./ώρα, που ισχύει σήμερα.
 

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
skoda