Κινητήρες – Επιδόσεις: Eλαφρύ προβάδισμα για την E 220 d
(20/8/2016)
Οι κινητήρες πετρελαίου που κινούν τα δύο αυτοκίνητα είναι ίδιας χωρητικότητας (2,0 λίτρα) και ροπής (400 Nm) με την ιπποδύναμη της Mercedes E 220 d να είναι μόλις κατά 4 ίππους μεγαλύτερη (194 έναντι 190 ίππων της 520 d). Και τα δύο μηχανικά σύνολα ξεχωρίζουν για την ομαλή τους και ήσυχη λειτουργία, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και πολύ καλές επιδόσεις στο σύνολό τους, με ελαφρύ προβάδισμα στον τομέα από την Mercedes η οποία είναι και κατά 25 κιλά ελαφρύτερη. Το κιβώτιο 9G-Tronic που εφοδιάζει την E 220 d αντιπαρατίθεται με το πολύ καλό 8τάχυτο αυτόματο της ZF που συναντάμε στην 520 d προσφέροντας σε κάθε περίπτωση γρήγορες εναλλαγές είτε στην αυτόματη είτε στην χειροκίνητη λειτουργία τους, ταιριάζοντας τέλεια με τον χαρακτήρα και των δύο αυτοκινήτων. Παρά τις εξαιρετικές τους επιδόσεις, άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό των δύο πολυτελών μεσαίων αυτοκινήτων είναι η χαμηλή αναλογικά κατανάλωση που προσφέρουν οι συνδυασμοί κινητήρας-κιβώτιο, με την Mercedes να υπερτερεί σημαντικά συγκριτικά, αφού η μέση κατανάλωσή της σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης δύσκολα ξεπερνάει τα 7 λίτρα/100 χλμ.
ξερετε πολούς που να διαθετουν 60000 για αυτοκίνητο?
Το να σκοτωνεις ζωα,να παιρνεις το δερμα τους,για να δηλωνεις πολυτελεια,ειναι ξεφτιλα και ανηθικο.
για κάντε σύγκριση της Ε 220 d και της 520 d με το νέο S90 της VOLVO, που στοιχίζει 52.000 €, να δούμε τι θα πείτε.
Προς αutotriti, στη πρωτη φωτογραφια δεν σας βγηκε η 520 με την Ε220 και βαλατε τη 320 με την C?!