Η σπορ κομψότητα είναι έντονη στη νέα 6άρα GT, κάτι που φαίνεται αμέσως στο προφίλ του αυτοκινήτου, όπου συναντάμε πόρτες χωρίς πλαίσια και κουπέ γραμμή οροφής

Αν την πιέσεις πολύ, η 630i GT θα κάνει αισθητή την μειωμένη επικοινωνία με τους εμπρός τροχούς και θα τονίσει το ελαφρύ τιμόνι της.

Οι λεπτομέρειες της 630i τραβούν τα βλέμματα.

Οι ενεργές γρίλιες στην μπροστινή μάσκα βελτιώνουν την αεροδυναμική.

Η ενεργή πίσω αεροτομή ανοίγει και κλείνει αυτόματα μετά από μια ορισμένη ταχύτητα.

Στην έκδοση Luxury line η πολυτέλεια έχει την τιμητική της.

Δοκιμή: BMW 630i Gran Turismo

21.840 Επισκέψεις στο άρθρο (14/2/2018)

Συνδυάζοντας τις ανέσεις ενός πολυτελούς σεντάν με το γοητευτικό στυλ ενός κουπέ, η νέα BMW 630i Gran Turismo έχει τον τρόπο να προκαλεί με τον έναν ή τον άλλο τρόπο…

Αν μην τι άλλο, η προηγούμενη BMW Σειρά 5 GT είχε διχάσει τόσο το κοινό, όσο και τον ειδικό τύπο με την ιδιότυπη αισθητική της. Σήμερα η γερμανική φίρμα έφερε στο προσκήνιο την αντικαταστάτριά της, που δεν είναι άλλη από τη νέα Σειρά 6 Gran Turismo. Σκοπός της; Ο ίδιος: Να συνδυάσει την άνεση και τον executive χαρακτήρα ενός πολυτελούς σεντάν με το στυλ ενός κουπέ. Με άλλα λόγια, η νέα Σειρά 6 Gran Turismo δείχνει να ταιριάζει στο προφίλ κάποιου που ενδιαφέρεται για την υπόσταση και τις τεχνολογίες της Σειράς 7, της ναυαρχίδας της BMW, αλλά το πολυτελές σεντάν του φαίνεται… «βαρύ» για τα γούστα του.

Μεγάλωσε, ελάφρυνε, ομόρφυνε…
Η νέα BMW 6 GT έχει μεγαλώσει κατά 87 χλστ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, φτάνοντας συνολικά τα 5.091 χλστ. αλλά έχει ελαφρύνει κατά 150 κιλά χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής. Το κυριότερο όμως είναι πως έχει ομορφύνει. Όχι πως η συνολική αισθητική δεν ακροβατεί ανάμεσα στο avant guard και στο αμφιλεγόμενο, αλλά είναι σαφώς πιο καλαίσθητη. Περισσότερο από ότι δείχνουν οι φωτογραφίες θα τολμήσω να πω. Η σπορ κομψότητα είναι έντονη στη νέα 6άρα GT, κάτι που φαίνεται αμέσως στο προφίλ του αυτοκινήτου, όπου συναντάμε χυτές γραμμές, πόρτες χωρίς πλαίσια και κεκλιμένη, αλά κουπέ, γραμμή οροφής. Είναι αξιοθαύμαστο πως η 6 GT ξεγελάει το βλέμμα κρύβοντας τις μεγάλες διαστάσεις της. Παράλληλα, το χαμηλότερο ύψος (-21 χλστ.) σε συνδυασμό με την προσεκτική αεροδυναμική μελέτη, τις ενεργές γρίλιες μάσκας, τα air breathers στα μπροστινά φτερά και την ενεργή πίσω αεροτομή έχει ρίξει τον σχετικό συντελεστή από το 0,29 στο εντυπωσιακό 0,25!

Από 88.570 ευρώ
Η Σειρά 6 GT είναι διαθέσιμη ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από τα 88.570 ευρώ για τη βενζινοκίνητη 630i την οποία και δοκιμάζουμε εδώ. Φυσικά ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης, αλλά η λίστα με έξτρα είναι τεράστια και μπορεί να ανεβάσει την τιμή κατακόρυφα. Αυτό φυσικά δε θα είναι πρόβλημα για τους λίγους, που θα σκεφτούν την αγορά ενός τόσο ειδικού αυτοκινήτου. Η υπόλοιπη γκάμα του μοντέλου στην ελληνική αγορά έχει ως εξής: 640i (98.381 ευρώ), 640i xDrive (104.104 ευρώ), 630d (92.970 ευρώ), 630d xDrive (98.520 ευρώ) και 640d xDrive (103.850 ευρώ).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto