Το εσωτερικό της 7άρας είναι κορυφαίο σε ποιότητα και συναρμογή. Οι οθόνες έχουν εξαιρετική ευκρίνεια, η εργονομία συνηθίζεται, ενώ ο έλεγχος με χειρονομίες γίνεται μετά από λίγο… μανία!

Εξαιρετικός και ο πίνακας οργάνων της BMW.

Βολική η κεντρική κονσόλα της 7άρας.

Το εσωτερικό της Mercedes S-Class βγάζει κάτι upper class feeling. Το αναλογικό ρολόι είναι λεπτομέρεια που μας κέρδισε.

Το εσωτερικό της Mercedes S-Class βγάζει κάτι upper class feeling. Το αναλογικό ρολόι είναι λεπτομέρεια που μας κέρδισε.

High tech προφίλ βγάζει η καμπίνα του Audi A8. Από τη μεριά του συνοδηγού δείχνει πιο minimal. Μας αρέσουν οι γρίλιες του αεραγωγού που κρύβονται στο ταμπλό.

High tech προφίλ βγάζει η καμπίνα του Audi A8. Από τη μεριά του συνοδηγού δείχνει πιο minimal. Μας αρέσουν οι γρίλιες του αεραγωγού που κρύβονται στο ταμπλό.

Εσωτερικό: Από άλλο γαλαξία

41.146 Επισκέψεις στο άρθρο (19/11/2019)

Αφήνοντας όμως την εξωτερική εμφάνιση και περνώντας στο εσωτερικό των τριών μοντέλων, αρχικά θα σας δώσουμε λίγο χρόνο να παρατηρήσετε τις φωτογραφίες και στη συνέχεια θα μπούμε σε λεπτομέρειες και σχολιασμό… Έτοιμοι;

Αρχικά, το Audi A8 κερδίζει τον τίτλο του πιο high-tech. Αυτό οφείλεται στις τρεις τεράστιες οθόνες του, μία μπροστά από τον οδηγό (ψηφιακός πίνακας οργάνων), και δύο στην κεντρική κονσόλα. Θεωρούμε πως όλη αυτή η προσπάθεια να αφαιρεθούν κουμπιά και να ενσωματωθούν στις οθόνες αφής είναι λίγο υπερβολική και δυσκολεύει τον χρήστη, όμως από την άλλη θα ομολογήσουμε πως και με τα τρία μοντέλα θα πρέπει να περάσετε πολύ χρόνο μαζί μέχρι να ανακαλύψετε κρυφές λειτουργίες και αρετές τους. Και στο τέλος θα τα αγαπήσετε καθώς -πιστέψτε μας- λειτουργίες όπως μασάζ, αρωματισμός χώρου και ambient φωτισμός είναι μόνο η αρχή…

Το εσωτερικό της Mercedes A-Class από την άλλη έχει διαφορετική προσέγγιση. Βγάζει ένα πιο αρχοντικό, πολυτελή χαρακτήρα, δείχνει πιο κλασσάτο, και ενώ διαθέτει στοιχεία που θυμίζουν εποχές αίγλης από το παρελθόν (π.χ. το αναλογικό ρολόι) συνδυάζει αυτό με το μοντέρνο και το high-tech. Για παράδειγμα, μπροστά από τον οδηγό εκτείνεται ένας κινηματογράφος, ενώ στο τιμόνι τα χειριστήρια είναι αφής, κάτι που δεν συναντάς στα άλλα δύο μοντέλα.

Και έπειτα, κάπου στη μέση από πλευράς σχεδιασμού έρχεται η νέα 7άρα. Από τη μια εκπέμπει το κλασικό και πολυτελές που επιβάλλει η κατηγορία, από την άλλη είναι super high-tech και full digital. Το τελευταίο μάλιστα το καθιστά σαφές είτε χωρίς να την βλέπεις, δηλαδή μόνο και μόνο πιάνοντας το κλειδί της (έχει έγχρωμη οθόνη αφής), είτε με το gesture control (έλεγχο με χειρονομίες) που σου γίνεται… μανία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
OPEL