Θέτουμε αντιμέτωπα τα Ford Kuga Viganle και BMW X1 σε μια premium μάχη. Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο τελικός νικητής; Εσείς ποιο μοντέλο θα επιλέγατε;

Η BMW X1 έχει πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση, όμως η ανάρτησή της «κουράζει» στην καθημερινότητα.

¶κρως αποτελεσματικό σε σβέλτους ρυθμούς είναι και το Ford Kuga Vignale, που όμως διαθέτει ξεκάθαρα πιο έντονο crossover χαρακτήρα.

Εξαιρετική ποιότητα υλικών, τρομερή συναρμογή και κορυφαίο φινίρισμα στο ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό της X1.

Πολυτέλεια και executive χαρακτήρα συναντά κανείς στο πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό του Ford Kuga Vignale.

O εικονιζόμενος 1,5 λτ. turbo κινητήρας της BMW X1 είναι 3 κύλινδρος με 136 άλογα. Ο 4κύλινδρος 1,5 λτ. turbo κινητήρας του Ford Kuga έχει 150 άλογα.

Ακριβό δέρμα «Windsor» ντύνει τα καθίσματα, σε σχέδιο θυμίζει το κυψελοειδές θέμα της μάσκας.

BMW X1 Vs Ford Kuga Vignale

Διαβάστηκε από 46592 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/11/2017

To Ford Kuga ράβει κουστούμι στον οίκο Vignale και αντιμετωπίζει την BMW X1 σε μια μάχη premium ικανοτήτων, γοήτρου και πρεστίζ.

 
Η BMW X1 αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων premium crossover και υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν δύσκολο να συναντηθεί με ένα mainstream crossover, όπως το Ford Kuga. Ωστόσο η Ford συμπεριλαμβάνει και το Kuga στην πολυτελή σειρά «Vignale». Με αυτήν η Ford η Ford θέλει να δώσει μια ξεχωριστή αύρα πολυτέλειας σε καθημερινά της μοντέλα, τόσο από πλευράς εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, αλλά και προσφοράς ιδιαίτερων υπηρεσιών μετά την αγορά και προνομίων μέσω των ειδικών εκθέσεων και του εξειδικευμένου προσωπικού. Έτσι, με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες 1,5 λτ. οι δύο αυτές προτάσεις έχουν τα στοιχεία που χρειάζονται για να έχουμε μια ισχυρή μάχη σε όλα τα επίπεδα. Με την πρώτη ματιά, η τιμή εκκίνησης της X1 (30.150 ευρώ) φαίνεται χαμηλότερη από 32.592 ευρώ του Kuga Vignale. Ωστόσο η εξωφρενική πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας του τελευταίου συν τα προνόμια που το συνοδεύουν (24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, service με υπηρεσία παραλαβής-παράδοσης από το σπίτι και όχημα αντικατάστασης, καθώς και για όλη τη διάρκεια κτήσης δωρεάν πλύσιμο και υπηρεσία καλλωπισμού Premium Valet) καθιστούν το Kuga μια πιο Value for Money επιλογή.
 
Δείχνει πιο crossover το Kuga 
Πέρα από τα χαρακτηριστικά λογότυπα Vignale στο πλάι και πίσω, το πιο executive Kuga ξεχωρίζει από την εξαγωνική, κυψελοειδή μάσκα, το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα των «ποδιών» εμπρός και πίσω, την άφθονη χρήση χρωμίου και τις ειδικής σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Αισθητικά και χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος δείχνει πιο crossover από την X1, που στη 2η γενιά της βασίστηκε σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα. Σχεδιαστικά η X1 ακολουθεί ακολουθεί τη λογική της σχεδίασης των Χ crossover μοντέλων της BMW και σίγουρα ασκεί τη δική της ιδιαίτερη γοητεία.
 
Kινητήρες – Επιδόσεις: Πιο οικονομική η X1, πιο δυνατό το Kuga
Ο 1.500άρης 3κύλινδρος παρακαλώ turbo κινητήρας της X1 έχει μικρότερη απόδοση έναντι του 4 κύλινδρου 1,5 λτ. turbo κινητήρα του Kuga (136 και 150 ίπποι αντίστοιχα) και εμφανίζει πιο τραχιά λειτουργία, αντίθετα όμως κερδίζει σε κατανάλωση (5,1 έναντι 6,2 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ. έναντι 143 γρ./χλμ). Έτσι, πέρα από αυξημένα τέλη κυκλοφορίας το Kuga δεν μπορεί να μπει ελεύθερα στον «πράσινο» δακτύλιο. Και οι δύο προτάσεις εφοδιάζονται με 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια στις βασικές εκδόσεις, ενώ προαιρετικά η BMW Χ1 διαθέτει 8τάχυτο αυτόματο και το Kuga 6τάχυτο ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη Powershift. Σε κάθε περίπτωση η υψηλή ροπή είναι αισθητή από ιδιαίτερα χαμηλές στροφές, με θετικό τράβηγμα και αρκετά αποθέματα ισχύος μέχρι τις υψηλές στροφές με τον κινητήρα του Kuga να έχει περισσότερο νεύρο. Στα νούμερα των επιδόσεων πάντως το 0-100 είναι ισόπαλο, αφού η Χ1 το έλλειμμα ισχύος το ισοσκελίζει με χαμηλότερο βάρος αμαξώματος.
 
Εσωτερικό: Executive αίσθηση στο Kuga
To εσωτερικό των δύο αυτών crossover εκφράζει άμεσα τον premium χαρακτήρα τους σε επίπεδο ποιότητας και διακόσμου, με το Kuga Vignale να έχει πιο executive χαρακτήρα (ειδικά χάρη στο ακριβό δέρμα «Windsor», που ντύνει τα καθίσματα και που σε σχέδιο θυμίζει το κυψελοειδές θέμα της μάσκας) και πληρέστατο εξοπλισμό, έναντι της πιο συμβατικής, αλλά καλαίσθητης αισθητικής της εικόνας του super ποιοτικού εσωτερικού της Χ1. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι και στις δύο περιπτώσεις κορυφαίας ποιότητας, με την συναρμολόγηση και το φινίρισμα να βρίσκονται σε καλύτερα επίπεδα στην περίπτωση της BMW. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική και στις δύο περιπτώσεις με αυτή την Χ1 να είναι πιο χαμηλά τοποθετημένη προσφέροντας πιο σπορτίφ αίσθηση. 
 
Χώροι: Καλοί και στα 2  
Οι χώροι είναι επαρκείς για 4 επιβάτες και στα δύο premium crossover με την BMW Χ1 να υπερτερεί ελαφρώς παρότι έχει πιο compact διαστάσεις, αλλά προφανώς καλύτερη εκμετάλλευση. Ο χώρος αποσκευών είναι μεγαλύτερος στην Χ1 με 505 λτ. ωφέλιμα, έναντι των 438 λτ. του αντίστοιχου χώρου Kuga (χάρη στις ρυθμιζόμενες σε 3 στάδια πλάτες των καθισμάτων μπορεί να φτάσει στα 481 λτ.).
 
Οδική συμπεριφορά: Πιο σπορτίφ η Χ1, πιο άνετο το Kuga
Tα προσθιοκίνητα crossover που συγκρίνουμε είναι ευχάριστα στην οδήγηση, με το Kuga Vignale να εστιάζει στην άνεση και την ποιότητα κύλισης, έναντι της πιο σφιχτής και πιο σπορ εστιασμένης πρότασης της BMW. Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι η Χ1 είναι πιο «ασφάλτινα» ρυθμισμένη με χαμηλότερο κέντρο βάρους (183 χλστ. απόσταση από το έδαφος) και διακρίνεται για την καλύτερη οδηγική αίσθηση αλλά και την αποτελεσματικότητά της σε γρήγορους ρυθμούς κίνησης. Το Kuga εμφανίζει μεγαλύτερη κλίση λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος (201 χλστ.) και πιο μαλακής ανάρτησης, χωρίς όμως να χάνει πολλά σε οδηγική αίσθηση. Του εναντίον, το Kuga εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο το μεστό του τιμόνι και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων (ανάλογη διάταξη έχει και η Χ1). 

Η άποψή μας
Το δυνατό Ford Kuga Vignale σε κερδίζει με τον executive χαρακτήρα του, αλλά και τα μοναδικά προνόμια που το συνοδεύουν, όντας μάλιστα και πιο ικανό χάρη στη μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Η X1 με τη σειρά της δικαιολογεί απόλυτα τον premium χαρακτήρα της έχοντας και πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους και το εξαιρετικό σύστημα διεύθυνσης.

 

FORD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »