Την X5 της δοκιμής κινεί ο TwinPower Turbo 3λιτρος straight six πετρελαιοκινητήρας της BMW, που εδώ αποδίδει 265 ίππους και 620 Νm ροπής από τις 2.000 έως τις 2.500 σ.α.λ., στοιχεία που εντυπωσιάζουν στα χαρτιά. Αλλά και στην πράξη. Το μοτέρ εκτός από την πολιτισμένη, ήσυχη και γραμμική απόδοση, προσφέρει και εξαιρετικές επιδόσεις, ενώ η κατανάλωση να είναι συγκρατημένη σε πραγματικές συνθήκες, με το 8τάχυτο κιβώτιο Steptronic να είναι ο «αφανής» ήρωας στο όλο πακέτο. Το mild hybrid diesel μοτέρ του Volvo με τα 235 άλογα δεν μπορεί να ακολουθήσει σε επίπεδο επιδόσεων (ειδικά αυτών από στάση), παίρνει εκδίκηση όμως με τη (συγκριτική) φορολογική ασυλία, την άμεση απόκριση και την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία ελέω ηλεκτρικής υποβοήθησης και σε τελική ανάλυση την σημαντικά χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου, που εύκολα παραμένει σχεδόν 2,5 λτ./100 χλμ. κάτω από αυτή της X5. Kαι εδώ το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο αποτελεί highlight του συνόλου κινητήρα-μετάδοσης.