Tο πρωτότυπο i8 Spyder πήρε το «πράσινο φως» για την παραγωγή του το 2015.

Το «ανοιχτό» plug-in hybrid μοντέλο είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά σε concept μορφή το 2012 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου.

Φερει το ίδιο ακριβώς μηχανολογικό σύνολο με την «κλειστή» εκδοχή.

Το πιθανότερο είναι να δούμε το μοντέλο παραγωγής στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης.

Το i8 Spyder διαθέτει υβριδικό σύστημα που φορτίζει και σε μπρίζα (plug-in).

Η συνδυαστική ισχύς της εν λόγω διάταξης φτάνει τους 362 ίππους και τα 550 Nm ροπής, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα.

BMW i8 Spyder στην παραγωγή το 2015

4.987 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/12/2013

H BMW είχε παρουσιάσει στο Πεκίνο το 2012 –σε πρωτότυπη μορφή- την «ανοιχτή» έκδοση του plug-in hybrid i8, ενώ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να προχωρήσει στην κατασκευή του το 2015.


Ford: ΝΕΑ εποχή Service & ανέπαφων υπηρεσιών. Και με Bonus πιστότητας!

Η ΒΜW αποφάσισε να μεγαλώσει την γκάμα των «i», με τις νέες πληροφορίες να αναφέρουν ότι το πρωτότυπο i8 Spyder πήρε το «πράσινο φως» για την παραγωγή του το 2015. Το «ανοιχτό» plug-in hybrid μοντέλο είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά σε concept μορφή το 2012 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου και έφερε το ίδιο ακριβώς μηχανολογικό σύνολο με την «κλειστή» εκδοχή. Εμφανισιακά εντυπωσιάζει τόσο όσο το απλό i8, με τη μόνη διαφορά να είναι η οροφή, η οποία είναι… ανοιγόμενη! Το πιθανότερο είναι να δούμε το μοντέλο παραγωγής στο επερχόμενο Σαλόνι της Γενεύης.

Να θυμίσουμε το i8 Spyder διαθέτει υβριδικό σύστημα που φορτίζει και σε μπρίζα (plug-in). Aυτό συνδυάζει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 131 ίππων και ένα 1.500άρη 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 221 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας μεταδίδει κίνηση στους εμπρός τροχούς ενώ το θερμικό μοτέρ στους πίσω. Η συνδυαστική ισχύς της εν λόγω διάταξης φτάνει τους 362 ίππους και τα 550 Nm ροπής, επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,4 δευτερόλεπτα. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που διαθέτει του επιτρέπουν να διανύσει ακόμα και 35 χλμ. αποκλειστικά ηλεκτρικά. Η μέση κατανάλωση βενζίνης για το θερμικό μοτέρ είναι μόλις 2,5 λτ./100 χλμ.

Tags: BMW, BMW i8