4 φωτογραφίες »

Το VW Golf 1,6 TDI BlueMotion έχει την χαμηλότερη μέση κατανάλωση στην αγορά (για θερμικό κινητήρα μονού καυσίμου).

Volkswagen Golf 1,6 BlueMotion: Μαύρος χρυσός!

32.900 Επισκέψεις στο άρθρο

Το πετρελαιοκίνητο VW Golf BlueMotion έχει την χαμηλότερη κατανάλωση στην αγορά (για θερμικό κινητήρα μονού καυσίμου η οποία ανέρχεται στα 3,2 λτ./100 χλμ.) δικαιολογώντας απόλυτα τον τίτλο «μαύρος χρυσός», αφού το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι 0,044 ευρώ (με τιμή πετρελαίου κίνησης 1,365 ευρώ το λίτρο). Σίγουρα και αυτού η τιμή -όπως και του υβριδικού Toyota Auris είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε σχέση με ένα μοντέλο βενζίνης ή τις «απλές» πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Golf, ωστόσο σε βάθος χρόνου η απόσβεση και το μελλοντικό κέρδος είναι σίγουρα. 


Και μιας που αναφέραμε τις απλές πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του Golf, να πούμε πως η BlueMotion αποτελεί μια ειδική έκδοση με αρκετές βελτιώσεις. Συγκεκριμένα, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. και έχουν προστεθεί αεροδυναμικά βοηθήματα όπως επανασχεδιασμένη γρίλια και νέα πίσω αεροτομή που «αγκαλιάζει» το παρμπρίζ, η ιπποδύναμη του κινητήρα έχει αυξηθεί κατά 5 ίππους (110 συνολικά), ενώ διαφορετικό είναι και το κιβώτιο (6 αντί 5 σχέσεων), στοιχείο που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο. 

Συνεχίζοντας, τώρα με τις υπόλοιπες παραμέτρους που καθιστούν την εν λόγω έκδοση του VW Golf ως επένδυση, πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθούμε στα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, καθώς και στην υψηλή μεταπωλητική αξία του μοντέλου, αφού όταν έρθει η ώρα της πώλησης, ο ιδιοκτήτης του θα απαιτήσει περισσότερα χρήματα χάρη στην υψηλή ποιότητα κατασκευής, την αξιοπιστία και τον ολοκληρωμένο χαρακτήρα του. 

Κατά τα άλλα, όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά, το Golf BlueMotion δεν διαφοροποιεί τα οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά του σε σχέση με τα υπόλοιπα Golf, τουναντίον μάλιστα, αφού τα 15 χλστ. της χαμηλότερης ανάρτησης έρχονται για να δώσουν μια ελαφριά πιο σπορτίφ αίσθηση στο όλο σύνολο κυρίως στις στροφές. Από εκεί και πέρα, το πιο οικονομικό Golf διατηρείται σταθερό και απόλυτα ασφαλές στην ευθεία και το ταξίδι, ενώ είναι εύκολο στους χειρισμούς και με λογικές αντιδράσεις στις στροφές. 

Στο κομμάτι της άνεσης, το χαμήλωμα της ανάρτησης δεν έδειξε να επιδρά αρνητικά στην αποτελεσματικότητά της κατά το πέρασμα από ανωμαλίες του οδοστρώματος, απορροφώντας τες εμφατικά. Σε πολύ καλά επίπεδα παραμένει τέλος η ποιότητα κύλισης, ενώ και τα φρένα διατηρούνται άκρως αποτελεσματικά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center