Στο Fiesta τοποθετείται ο βραβευμένος 3κύλινδρος EcoΒoost κινητήρας των 1.000 κ.εκ. με απόδοση 100 ίππων. Με 4,3 λτ./100 χλμ. και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ο κινητήρας υπόσχεται χαμηλό κόστος χρήσης. Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα start/stop και απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Χωρίς κραδασμούς, με αρκετή δύναμη, αλλά κυρίως μεστό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι να «τελειώσει» το στροφόμετρο, ο πολιτισμένος κινητήρας δείχνει το ιδανικό ταίρι στο δυναμικό πλαίσιο του Fiesta. Είναι δυνατόν να οδηγείς σχεδόν παντού με 3η σχέση από το ρελαντί, κάτι που αποδεικνύει στην πράξη την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί της Ford.
Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.
Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".
Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.
Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".