Κάτω από το καπό της A160 CDI βρίσκεται ένας 1.500άρης πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 90 ίππους και 240 Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από χαμηλά (συγκεκριμένα τις 1.700 σ.α.λ.) γεγονός που διευκολύνει ιδιαίτερα σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης. Σίγουρα οι επιδόσεις δεν είναι κορυφαίες, όμως από την άλλη δεν υστερεί και κάπου σημαντικά, αφού και σβέλτα μπορείς να κινηθείς, και μια σίγουρη προσπέραση να κάνεις, και να ανέβεις μια ανηφόρα με σχετικά μεγάλη κλίση. Το σημαντικότερο μάλιστα στην προκειμένη περίπτωση είναι ότι είναι οικονομικός στην κατανάλωση, τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, όπως αποδείχθηκε και στη Μεγάλη-Δοκιμή Κατανάλωσης που πραγματοποιήσαμε, εκεί όπου η A160 CDI κατανάλωσε 5,0 λτ/100 χλμ. σε ταχύτητα 136 χλμ./ώρα. Λάβετε υπόψη ότι η Mercedes ανακοινώνει μέση κατανάλωση 3,8 λτ./100 χλμ., εσείς υπολογίστε πραγματικά 5,0.
Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.
Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".
Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.
Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".