Χάρη στα ιδιαίτερα σχεδιαστικά μπαχάρια τα οποία έχουν προστεθεί στην ήδη «καυτή» στιλιστική συνταγή της ιταλικής μπερλίνας, η Giulia Veloce δείχνει ακόμη πιο σέξι.

Έχουμε να κάνουμε με την κορυφαία «γήινη» Giulia, που μπορείς να σκεφτείς.

Mπροστινός προφυλακτήρας με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, εμπρός σπόιλερ που ανασηκώνεται προς το κέντρο τονίζοντας την τριγωνική μάσκα-θυρεό της Alfa Romeo.

Σε κάθε περίπτωση η Giulia Veloce είναι ακόμη πιο γοητευτική, από τις άλλες πιο... ταπεινές εκδόσεις, που έχουμε δοκιμάσει. 

Mπροστινός προφυλακτήρας με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, εμπρός σπόιλερ που ανασηκώνεται προς το κέντρο τονίζοντας την τριγωνική μάσκα-θυρεό της Alfa Romeo.

Μεγάλος διαχύτης πίσω και σαν κερασάκι στην τούρτα των αισθητικών (και όχι μόνο) εντυπώσεων δυο, σεβαστής διαμέτρου, μπούκες εξάτμισης.

Δοκιμή: Νέα Alfa Romeo Giulia Veloce

Διαβάστηκε από 16026 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/5/2018

Η κορυφαία «γήινη» έκδοση της Giulia με τα 280 άλογα και την τετρακίνηση ξαναφέρνει στο προσκήνιο το θρυλικό όνομα Veloce, το οποίο τιμά όντας μια πραγματική Alfa Romeo ποτισμένη με πάθος.

 
What is new
- Με 2,0 λτ. turbo 280 ίππων
- Q4 σύστημα τετρακίνησης
- Αναβίωση της ονομασίας Veloce
- Κοστίζει από 53.250 ευρώ

Το σήμα Veloce εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1962 στην Giulia Spider. Σήμερα επιστρέφει και μάλιστα στο μοντέλο, που οριοθέτησε τη νέα εποχή της Alfa Romeo, την σαγηνευτική Giulia. Η βενζινοκίνητη Giulia Veloce χρησιμοποιεί την ισχυρότερη εκδοχή του 2λιτρου turbo κινητήρα όπερ μεθερμηνευόμενο σε 280 ιταλικά καθαρόαιμα άλογα γαρνιρισμένα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση Q4 και στάνταρ 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. 

Εκ προοιμίου λοιπόν έχουμε να κάνουμε με την κορυφαία «γήινη» Giulia, που μπορείς να σκεφτείς. Βέβαια, στην Ελλάδα του σήμερα θα πείτε ποιος μπορεί να σκέφτεται ένα σπορ σεντάν των 53.250 ευρώ; Σωστό και αυτό, αλλά σαφώς οι πιθανότητες είναι περισσότερες από το να κάνει κάποιος όνειρα για την Quadrifoglio των 510 ίππων και των 115.000 ευρώ… ΕξΆ ου και ο χαρακτηρισμός κορυφαία «γήινη» Giulia. Σε κάθε περίπτωση η Giulia Veloce είναι ακόμη πιο γοητευτική, από τις άλλες πιο... ταπεινές εκδόσεις, που έχουμε δοκιμάσει. 

Μάλιστα χάρη στα ιδιαίτερα σχεδιαστικά μπαχάρια τα οποία έχουν προστεθεί μαζί με τα σχετικά λογότυπα στην ήδη «καυτή» στυλιστική συνταγή της ιταλικής μπερλίνας, η Giulia Veloce δείχνει ακόμη πιο σέξι: Mπροστινός προφυλακτήρας με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα, εμπρός σπόιλερ που ανασηκώνεται προς το κέντρο τονίζοντας την τριγωνική μάσκα-θυρεό της Alfa Romeo, μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο παραθύρων, μεγάλος διαχύτης πίσω και σαν κερασάκι στην τούρτα των αισθητικών (και όχι μόνο) εντυπώσεων δυο, σεβαστής διαμέτρου, μπούκες εξάτμισης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ALFA ROMEO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • barboutogatos

    Γιωργαρα τα μυαλα σου και μυαλιρα.Ο λογικος θα δωσει αυτα λεφτα για να αγορασει Alfa Romeo καθως κανεις Γερμανος δεν διαθετει τοσο καλοστημενο αυτοκινητο που διαθετει η Alfa....Οσο για το κυρος το αφηνω ασχολιαστο γιατι προφανως δεν ξέρεις που πανε τα 4 σε θεματα αυτοκινησης.Αντε παρε τα υποδιαιστερα bmw mercedes audi

      37
  • ΘΑΝΟΣ

    ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΥΛ ΣΤΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΙΜΟΝΙ...ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΥΡΩ.ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΦΑ ΘΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΣ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΩΘΕΙΣ ΣΑΝ ΜΟΛΙΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ 1800 ΚΑΙ ΜΕ 250HP(ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ)....

      31
  • kostasV

    Αυτοκινητάρα!Δεν έχει αντίπαλο!Αυτά που γράφονται παρακάτω για μεταπωλητική αξία κτλ ασχολίαστα δεν αξίζει να πούμε κάτι.Απλά μερικοί θα μείνουν κολλημένοι τι να κάνουμε...

      25
  • Γιωργος

    Κανένας λογικός άνθρωπος δεν δίνει τόσα λεφτά για Άλφα Ρομέο. Οι δύο βασικότεροι λόγοι είναι πρώτον ότι δεν έχει κύρος και δεύτερον ότι δεν έχει μεταπωλητική αξία.

      8
  • Κωστας

    55000 για άλλο ένα ιταλικό σαπακι.λες και δεν υπάρχουν αμάξια.με τα λεφτά αυτα περνεις porsche gtr .μεταχειρω αλλά προτιμώ να έχω αμάξι παρά κοτέτσι.και σας με μιλάει alfisti που εχει και η γούνα του από τα ιταλικα

      7
  • Ρεαλιστής

    Το κακό είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν πουλάει καθόλου όπως άλλωστε και η Στέλβιο που φτιάχνοντε στο ίδιο εργοστάσιο. 25.000 πωλήσεις το χρόνο σε παγκόσμιο επίπεδο είναι ελάχιστες σε σχέση με τις 450.000 που πουλάνε το καθένα από τα αντίστοιχα γερμανικά. Το ιταλικό κράτος που βάζει λεφτά ακόμη έχει πει ότι από το τέλος του 2018 θα πρέπει να είναι βιώσιμο από μόνο του πράγμα το οποίο δεν πρόκειται να γίνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν κεφάλαια για επενδύσεις και ανάπτυξη επόμενης γενιάς. Δυστυχώς.

      5
  • Tasos

    Γιώργο όταν μιλάς για την Alfa Romeo είναι σαν να μιλάει ο Τσουκαλάς για τον Ολυμπιακο!! Θα είμαι αντικειμενικός. Το αυτοκίνητο ειναι πάρα πολύ καλό, ειδικά στο δρόμο όπου δεν έχει αντίπαλο σε ακρίβεια και απόλαυση. Βέβαια καλοστημένο καλοστημένο αλλά το ESP on και ποτέ off οπότε λίγο δύσκολο να το χαρείς όπως του αρμόζει. Οσο για τον ανταγωνισμό δεν είναι τα αυτοκίνητα τα υπόλοιπα υποδεέστερα. Κάπου χάνουν και καπου κερδίζουν. Εγώ δεν θα επαιρνα την Alfa γιατί ειμαι φαν του Quattro το οποίο και δεν αλλάζω, αλλά οικονομοτεχνικά σαν πακέτο είναι καλύτερο να τα λέμε όλα.

      4
  • Ιακωβος

    Κορυφαιο αυτοκινητο αλλα στην Ελλαδα ακομα και 45 να ειχε το πολύ να πούλαγε καμμια 50αρια κομματια.η ρετσινια για να φυγει θελει παρα πολλα χρονια.

      4
  • Χαλαρός

    Μη τσακωνεστε! 53-55 χιλιαρικα πολλοι λιγοι θα δωσουν σε αυτή τη χωρα. Εταιρικό δε νομιζω να υπάρχει σαν επιλογή (βλεπε τα 2λιτρα SUV), οποτε καμια 50αρια σε ολόκληρη την πτωχευμενη Ελλαδιτσα μας (οπως ανεφερε και άλλος). Καλοστημενο, πολυ καλη ροπη και αρκετα αλογακια. Οποιος τυχερος και ευκαταστατος το παρει θα εχει ενα τσουρμο Leon cupra, S3 (υπαρχουν??), κτλ, να του γεμιζουν τους καθρεφτες...

      3

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός