Ελαστικός από χαμηλά και ικανός συνολικά είναι ο 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της C 180. Συνδυάζεται επίσης εξαιρετικά με το 9τάχυτο 9G Tronic κιβώτιο της εταιρείας.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Βασική αλλά εξαιρετική

56.302 Επισκέψεις στο άρθρο (17/2/2019)

Η γκάμα της ανανεωμένης C-Class είναι βελτιωμένη και διαθέτει και υβριδικές εκδόσεις, στη βάση ωστόσο παραμένει ο 1,6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας της έκδοσης C 180 με απόδοση 156 ίππων και 256 Nm ροπής από τις 1.200 σ.α.λ. Στην πράξη και παρά το βάρος των 1.460 κιλών του αμαξώματος, ο κινητήρας αυτός μέσω της ελαστικότητάς του και της λειτουργίας του από χαμηλά, παρουσιάζει θετικό τράβηγμα και είναι σε θέση να κινήσει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά το μεσαίο σεντάν μοντέλο της Mercedes-Benz. Η σφιχτή κλιμάκωση του 9τάχυτου κιβωτίου (προαιρετικό) «γεμίζει» αισθητά το μοτέρ έχοντας και καλή απόκριση, ωστόσο στις υψηλές στροφές η απόδοση μειώνεται αισθητά και ο θόρυβος αυξάνεται. Η κατανάλωση κυμαίνεται σε φυσιολογικά για το βάρος και την απόδοση επίπεδα, με μέση τιμή τα 9,8 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

NEO PROACE
OPEL