Πολιτισμένος και ικανός είναι ο 2,3 λίτρων EcoBoost κινητήρας, ο οποίος χαρίζει και καλύτερες επιδόσεις σε συνδυασμό με το νέο 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η κατανάλωσή του ωστόσο και πάλι είναι αυξημένη.

Kινητήρας: «Έχασε» σε ισχύ, κέρδισε παντού

30.801 Επισκέψεις στο άρθρο (12/8/2018)

Ο κινητήρας της «βασικής» Mustang είναι ο γνωστός βενζινοκινητήρας EcoBoost των 2,3 λίτρων ο οποίος ρυθμίστηκε στα 290 άλογα (από 317 του προηγούμενου), ωστόσο αυξήθηκε οριακά η ροπή του (από 432 στα 440 Nm), ενώ στην πράξη απέκτησε καλύτερη απόκριση και έτσι δεν γίνεται αντιληπτή σε καμία περίπτωση αυτή η «απώλεια» ισχύος. Αντίθετα μάλιστα, με το 10τάχυτο (!) αυτόματο κιβώτιο (προαιρετικό), είναι αισθητό το θετικό τράβηγμα του κινητήρα και δεν συναντά κανένα πρόβλημα να κινήσει το -και πάλι- βαρύ αμάξωμα των 1.673 κιλών της Mustang.  Όσον αφορά στο κιβώτιο Selectshift, μέσω της 10τάχυτης διάταξής του είναι σε θέση να υπερνικήσει το βάρος από τις  εκκινήσεις κι όλας, με την Mustang να ανεβάζει αέρινα δύο δύο (!) τις ταχύτητες μέχρι και την 5η.  Στην S (Sport) λειτουργία του, το κιβώτιο επιτρέπει πλήρως χειροκίνητη λειτουργία με τις εναλλαγές να γίνονται ομαλά αλλά και σβέλτα αποκλειστικά από τα χειριστήρια στο τιμόνι. Οι επιδόσεις της είναι πολύ καλές αναλογικά, ενώ το κιβώτιο επαληθεύει την πολύ καλή αίσθηση, επιτυγχάνοντας εξαιρετικές τιμές ρεπρίζ με Kickdown. Οσον αφορά στην κατανάλωση, αυτή παρουσιάζεται αυξημένη, αφού σε πραγματικές συνθήκες ξεπερνά εύκολα τα 12,0 λτ./100 χλμ..

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

peugeot
NISSAN