6 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

49.014 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2021)

Κινητήρας-Επιδόσεις: Με  συγκρατημένη κατανάλωση και χωρίς τέλη
Ο τρικύλινδρος 1.000άρης TSFI υπάρχει στη γκάμα του Α3 από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, ωστόσο πλέον αποδίδει 110 ίππους συγκριτικά με τους 115 του παρελθόντος και 180 Nm ροής από 200. Ωστόσο αυτό το μικρό χάντικαπ της ισχύος υπερκαλύπτεται από την ηλεκτρική βοήθεια που παίρνει το σύνολο από το 48βολτη μονάδα μίζας-γεννήτριας. Έτσι οι ρεπρίζ είναι σχεδόν πανομοιότυπες και στο μέσο όρο της κατηγορίας, με 5,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 7,4 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Σημειώστε δε ότι συγκριτικά με την έκδοση των 150 ίππων υπολείπεται κατά μόλις 1 δλ.. Κύριος ρόλος ωστόσο, του ήπια υβριδικού συστήματος, είναι ο περιορισμός της κατανάλωση και των ρύπων. Η πρώτη μετρήθηκε στα 7,0 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 116 γρ./χλμ., κάτι που σημαίνει πως απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.  

Όσον αφορά στη λειτουργία του, στις χαμηλές στροφές έχεις μια ανεπαίσθητη αίσθηση υστέρησης, ωστόσο γρήγορα το ξεχνάς μιας και απολαμβάνεις την αγαστή συνεργασία του συνόλου με το 7 τάχυτο S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το αποτέλεσμα είναι ένα μηχανικό σύνολο το οποίο νιώθει απόλυτα άνετα τόσο εντός πόλης, με την ικανότητα να ταξιδεύει σταθερά σβέλτα στον αυτοκινητόδρομο και την τρικύλινδρη χροιά να γίνεται αισθητή στην επιτάχυνση και μόνο στο ανώτερο φάσμα της λειτουργίας. 

Στο δρόμο: Η άνεση στο επίκεντρο
Η έκδοση των 110 ίππων έρχεται με ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ωστόσο αυτό δεν αλλάζει στο ελάχιστο την πολύ καλή εντύπωση που είχαμε αποκομίσει από την S-Line έκδοση των 150 ίππων. Μπορεί να μην έχει την αντίστοιχη σπορτίφ συμπεριφορά και αποτελεσματικότητα, ωστόσο καταφέρνει να μένει ουδέτερο και αποτελεσματικό υπό πίεση. Μεγάλο προσόν εδώ είναι η αίσθηση του τιμονιού που δίνει επακριβή πληροφόρηση στον οδηγό, αλλά και το στιβαρό πλαίσιο, το οποίο έχει περιθώρια για άλλα τόσα άλογα και βάλε.

Πάντως εκεί που σε εντυπωσιάζει το A3 είναι στον τρόπο που λειαίνει τις ανωμαλίες η ανάρτηση, χωρίς να θορύβει ή να αφήνει τις ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα, ακόμα και σε κατσαρό οδόστρωμα. Αντίστοιχα απολαυστική είναι και η ποιότητα κύλισης, με την καμπίνα να απομονώνεται από εξωτερικούς ενοχλητικούς ήχους και τους επιβάτες να απολαμβάνουν τη διαδρομή τους.

Η γνώμη μας 
Το Audi Α3 30 TFSI mHEV έχει όλα τα προαπαιτούμενα ενός εισαγωγικού μοντέλου στον κόσμο του premium. Δυναμική εμφάνιση, κορυφαία ποιότητα και γεμάτη αίσθηση στο δρόμο, με νορμάλ επιδόσεις και πράσινο χαρακτήρα.  

+ Σχεδίαση μέσα-έξω, ποιότητα κατασκευής-πολυτέλεια, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τεχνολογία, δεν πληρώνει τέλη
- Ραθυμία χαμηλών στροφών, θόρυβος κινητήρα(ψηλά) 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center