7 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

106.624 Επισκέψεις στο άρθρο (8/1/2021)

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ζωντανές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση
Στην πράξη, η δύναμη του 1,5 TFSI (150 ίπποι και 250 Nm ροπής) είναι επαρκής για να κινήσει το βάρους 1.320 κιλών νέο Α3 35 TFSI (0-100 σε 8,9 δλ., 60-100 σε 4,9 δλ. και 80-120 σε 6,2 δλ.). Το καλύτερο πρόσωπό του ο κινητήρας το δείχνει στις μεσαίες στροφές: Χαμηλά έχει μια υποψία υστέρησης απόκρισης, που όμως καλύπτεται εξαιρετικά από το ταχύτατο και εξαιρετικά ομαλό 7τάχυτο S-Tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ πιο ψηλά η αύξηση των στροφών συνεπάγεται και περισσότερο θόρυβο με όχι τόσο ευχάριστη χροιά. Βέβαια το σημαντικό είναι πως οι δυναμικές επιδόσεις συνδυάζονται και με συγκρατημένη κατανάλωση (γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής) χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων και το ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα. Μάλιστα με συγκρατημένη οδήγηση και ευρεία χρήση του οικονομικού προγράμματος οδήγησης του Drive Select, η μέση κατανάλωση πέφτει ακόμα και στα 6,5 λτ./100 χλμ..

Στο δρόμο: ¶νετο και με αρχοντικό πάτημα 
Συνδυάζοντας τον δυναμικό κινητήρα με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, το νέο Α3 Sportback σε εμπνέει να οδηγήσεις γρήγορα ειδικά έχοντας επιλεγμένη τη Dynamic λειτουργία του Drive Select. Κρατάει δυναμικά στις στροφές και εμφανίζει θεαματική σταθερότητα, χωρίς όμως να μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ. Δεν μπορείς να μην αποδόσεις τα εύσημα στην ακρίβεια της συμπεριφοράς, αλλά και στον ξεχωριστά προοδευτικό τρόπο που «στρογγυλεύονται» οι αντιδράσεις του αμαξώματος, αλλά και οι ανωμαλίες του οδοστρώματος. Παρότι ενίοτε ο θόρυβος κύλισης είναι περισσότερο αισθητός από ότι θα περίμενες, το νέο Audi A3 κυλάει αρχοντικά και προσφέρει εξαιρετική άνεση.

Βεβαίως, στην περεταίρω ανάδειξη των οδηγικών χαρακτηριστικών του A3 έχουν σημαντική συμβολή και τα ελαστικά πολύ υψηλών επιδόσεων (Ultra High Performance) GoodYear Eagle F1 Το νέο Audi A3 απέκτησε πιο αιχμηρή σχεδίαση και μοντέρνα τεχνολογία, διατηρώντας το ολοκληρωμένο οδηγικό του προφίλ, το οποίο τονίζεται ακόμη περισσότερο χάρη στα ελαστικά GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5. Τα συγκεκριμένα ελαστικά διαθέτουν την καινοτόμα τεχνολογία ζεύξης σκελετού και πέλματος, Power Cushion Τechnology, με αποτέλεσμα να προσφέρει ακόμα καλύτερα επίπεδα πρόσφυσης και χειρισμού.

Επιπλέον, το ελαστικά της Goodyear φέρουν τις σύγχρονες τεχνολογίες Ιmpulse Control Compound και Active Breaking Technology για μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος, με το Α3 να ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα, στο πολύ καλό νούμερο των 36,9 μ. Έτσι σε συνδυασμό με την πληρέστατη ηλεκτρονική ομπρέλα προστασίας διαμορφώνεται ένας απόλυτα ασφαλής οδηγικός χαρακτήρα στο γερμανικό μοντέλο. 

Η γνώμη μας 
Το μοντέλο που άνοιξε το δρόμο για την κατηγορία των premium μικρομεσαίων χάτσμπακ αποφάσισε να επενδύσει στην πιο δυναμική σχεδίαση και στη μοντέρνα τεχνολογία για να αποτελέσει μια εξαιρετική πρόταση και μάλιστα με ανταγωνιστικές τιμές. 

+ Σχεδίαση (ειδικά στην καμπίνα), ποιότητα κατασκευής-πολυτέλεια, κινητήρας-συγκρατημένη κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, τεχνολογία
- Περιορισμένη μηχανική αναβάθμιση σε σχέση με πριν, αισθητός θόρυβος κύλισης και κινητήρα (ψηλά)

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center