Πολιτισμένος και ικανός είναι ο κινητήρας των 1,5 λίτρων, ενώ συνδυάζεται ευχάριστα με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η κατανάλωση ωστόσο είναι τσιμπημένη.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Βασική… με 140 ίππους

106.474 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2019)

Η γκάμα κινητήρων της νέας Σειράς 1 της BMW είναι λιτή ιδιαίτερα στους κινητήρες βενζίνης και αυτό γιατί το χάσμα των 140 ίππων της βασικής με τους 306 της επόμενης έκδοσης είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Όπως και να χει και μιλώντας συγκεκριμένα για τον 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα των 140 ίππων της έκδοσης της δοκιμής μας (118i), αυτός κάθε άλλο παρά βασικός μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού ικανοποιεί τόσο με την πολιτισμένη λειτουργία του όσο και με το θετικό του τράβηγμα από χαμηλά, για να συμπληρώσει το προφίλ του με τις καλές του επιδόσεις. Αυτός, συνδυάζεται με 7ταχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Steptronic) που με τη σειρά του προσφέρει ιδιαίτερα στοιχεία στην ραφιναρισμένη λειτουργία του συνόλου, ενώ μέσω του προγράμματος παραμετροποίησης της οδικής συμπεριφοράς Driving Experience Control, προάγει ανάλογα τον χαρακτήρα που επιθυμεί ο οδηγός του (Comofrt, Eco, Sport). Η κατανάλωση τέλος είναι σχετικά τσιμπημένη, με μέση τιμή στα 9,1 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης που εύκολα ανεβαίνει όταν πιεστεί.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto